Home Hantar Artikel Ke Forum Menu Berita Menua Akaun Anda Tops Hits Maklum Balas Iklan
Iklan Berbayar


Produk Untuk Suami
Rawatan Dadah Secara Islam

Natural Energy Enchancer

Biofactor 9

Rahsia Suami Gagah Istrei Sayang

Produk Keluarga Bahagia


Untuk tempahan iklan sila klik di sini
Login/Masuk
Nickname

Password

Don't have an account yet? You can create one. As a registered user you have some advantages like theme manager, comments configuration and post comments with your name.
Modules
· Home
· Arkib Berita
· Cetak Artikel
· Feedback
· Flash_Player
· Forums
· iklandetik
· Journal
· News_sol
· Private Messages
· PRK Sg. Limau
· Recommend Us
· Search
· Shout Box
· Submit News
· Surveys
· Top 10
· Topics
· TopikML
· Web Links
· Your Account
Shout Box

Only registered users can shout. Please login or create an account.
Rangking Forum
Kedudukan Forumer:
© 2009 Detikdaily
Online
Welcome, Anonymous
Nickname
Password
(Register)
Membership:
Latest: SpecsOa
New Today: 1
New Yesterday: 0
Overall: 23198

People Online:
Visitors: 430
Members: 1
Total: 431

Online Now:
01: _MYGB jambu_banyu
Minda Lutfi

Konflik dalaman PAS: Menang jadi arang

Krisis MB S'gor: Jangan sampai malu mengaku ahli PAS

Susan, Safwan dan Beng Hock

Aktivis akar umbi ini mempunyai tanggapan dan sudut pandang tersendiri

Mengapa Prof Redzuan perlu dipecat?

'Ya, gaji menteri kita bukan besar sangat, tapi ...'

Riuh-rendah kisah Firdaus akan segera berakhir ....

Salut buat pemberani Jamhuri, Fadhil dan Aslam

"Percikan api di setiap kampus, termasuk kubu Umno"

Hubungan rapuh PAS-DAP?
Semua...
Pendapat

Tahniah Azmin, 'tautkan yang belah, sambung yang putus dan tampal yang koya

Apalah gunanya gred ‘A’ jika dari soalan bocor

Apa rakyat mahu

Penyelesaian krisis MB Selangor di tangan DAP

Segerakan bank perumahan, banyakkan rumah mampu milik

Ulama bercakap keras tidak berhikmah?

Krisis berlarutan jika Wan Azizah bukan MB

Pertukaran saf kepimpinan tahun hadapan?

Isu Selangor terus mendominasi muktamar

Saranan kepada PAS sempena Muktamar PAS Pusat
Semua...
Penulis Tamu

Menunggu MB baharu dengan harapan dan permasalahan budaya

Jadilah Pentaksub Parti Yang Jiwanya Berisi

Seusai muktamar menangi Dun Pengkalan Kubor

Muhyiddin Sudah Mula Senada Dengan Mahathir

Pemuda, kepimpinan ulama dan cabaran masa depan

Ulama, tahaluf dan tarbiyah

Istiqamah, tolak idea penyingkiran

Rasa bersalah kerana Islam

Bakal MB Selangor sudah dipanggil menghadap Sultan

Rakyat pilih 'performance' bukan jenama parti
Semua...
Open Artikel

Surat terbuka kepada Pak Lah

Malaysia boleh, menghasut atau tidak?

PM Najib Mesti Dengar Cakap Idris Jalal

Kedegilan politik PKR dan DAP

Putrajaya perlu ‘political will’ pulihkan MAS

Terkuburnya harapan Erdogan dalam PAS

Sebuah Pakatan yang bakal runtuh?

Siapa yang mulakan krisis Selangor?

Gabungan parti pemerintah baharu mungkin dibentuk lepas PRU

Krisis MB Selangor masa terbaik Putrajaya adakan PRU14? -
Semua...
Kritikan

Tindakan keluar Dewan Bukan Sifat 0rang Beradab

Krisis identiti dalam PAS

Katanya racun ditelan jua

PAS - Pemimpin Berfikiran "Usang' Harus Undur

PAS Mengamalkan "Realpolitik" Untuk Mencapai Hasratnya

Transformasi PAS masih banyak lompongnya?

Kecelaruan dinamisme dalam Pakatan

Golongan kopiah putih yang haprak dalam PAS

Pakatan tidak akan ke Putrajaya selagi Hadi presiden PAS

BN sudah rosak, jika nak rosakkan lagi, beri kepada PKR memperbaikinya
Semua...
Anonymous Online

Statistik RealTime Semasa:

Sila klik..
Detikdaily.Net :: View topic - Amboi ... ketua agama kerajaan 1Malaysia ...
 Forum FAQForum FAQ   SearchSearch   UsergroupsUsergroups   ProfileProfile   Log In Semak PMLog In Semak PM   Log inLog in 

Amboi ... ketua agama kerajaan 1Malaysia ...
Goto page 1, 2  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Detikdaily.Net Forum Index -> Sosial, Masyarakat & Kehidupan
View previous topic :: View next topic  
Author Message
umau
V.I.P Member
V.I.P Member


Joined: Apr 21, 2009
Posts: 9526
Location: Negeri lagenda .. Hang Jebat

PostPosted: Fri Jan 25, 2013 11:31 pm    Post subject: Amboi ... ketua agama kerajaan 1Malaysia ... Reply with quote




Apa nak jadi ni ...

Siapa yang berani tegur .... ?
Back to top
View user's profile Send private message
umau
V.I.P Member
V.I.P Member


Joined: Apr 21, 2009
Posts: 9526
Location: Negeri lagenda .. Hang Jebat

PostPosted: Fri Jan 25, 2013 11:35 pm    Post subject: Reply with quote

Baru je murka dengan penggunaan kalimah Allah ... Wink
Back to top
View user's profile Send private message
taf4
Moderator
Moderator


Joined: Jan 22, 2010
Posts: 10145
Location: tebu ereng, jombang, suroboyo, jawa timur

PostPosted: Fri Jan 25, 2013 11:38 pm    Post subject: Reply with quote

Tu sebab dia amat sesuai dan secocok dengan UMNO
Back to top
View user's profile Send private message
Kingkent
V.I.P Member
V.I.P Member


Joined: Apr 20, 2009
Posts: 5525

PostPosted: Sat Jan 26, 2013 12:22 am    Post subject: Reply with quote

Inilah ketua agama Islam yang UMNO, JATI dan Harussani kata rakyat wajib taat...??

Inilah Ketua Agama Islam yang begitu mahir tentang Islam...?
Back to top
View user's profile Send private message
patriot
Super Moderator
Super Moderator


Joined: Apr 18, 2009
Posts: 25763
Location: BERUS LEEdi ntuk tonyoh mulut macai..

PostPosted: Sat Jan 26, 2013 8:46 am    Post subject: Reply with quote

rakyat bukan membenci... tapi inilah teguran dari rakyat supaya menjadi ketua agama yang disayangi dan di hormati oleh rakyat semua.
Back to top
View user's profile Send private message
syikh
Junior Member
Junior Member


Joined: Jan 27, 2011
Posts: 386

PostPosted: Sat Jan 26, 2013 3:55 pm    Post subject: Reply with quote

Laughing Laughing Laughing yang mahir bab hukum hakam islam bukan yang ning kok itu yang dok di puncak tertinggi highland.. laa bro Wink Wink Wink
Back to top
View user's profile Send private message
taf4
Moderator
Moderator


Joined: Jan 22, 2010
Posts: 10145
Location: tebu ereng, jombang, suroboyo, jawa timur

PostPosted: Sat Jan 26, 2013 6:48 pm    Post subject: Reply with quote

patriot wrote:
rakyat bukan membenci... tapi inilah teguran dari rakyat supaya menjadi ketua agama yang disayangi dan di hormati oleh rakyat semua.


Contohilah Al Sultan Kelantan. Semoga Allah lanjutkan Usia Baginda.

Takbir.....
Back to top
View user's profile Send private message
Arida
Member
Member


Joined: Nov 25, 2009
Posts: 451

PostPosted: Mon Jan 28, 2013 8:39 am    Post subject: Reply with quote

Coba ko orang tepek gambar Sultan Kelantan.....Aku nak tengok apa beza nya dengan sultan ni.....
Back to top
View user's profile Send private message
ziehar
Junior Member
Junior Member


Joined: Mar 19, 2012
Posts: 13

PostPosted: Mon Jan 28, 2013 11:18 am    Post subject: ketua agama Reply with quote

bila berckp bab hukum mcm mufti sb yg sediakan ucapan dia mmg ada ilmu, dia tukang baca je. Bab Kavita ini byk rumour yg kaitkan dia dgn Sultan Selangor tu yg mesra semcm, mcm bini lama tak jumpa laki. Soalnya layak ke dia disebut sebagai penjaga ugama Islam negeri sedangkan keluarganya diseliputi berbagai kontroversi, dgn Tg Amir act mcm gay, geli tengok. Terserah kpd Allah Taala dia lebih mengetahui
Back to top
View user's profile Send private message
umau
V.I.P Member
V.I.P Member


Joined: Apr 21, 2009
Posts: 9526
Location: Negeri lagenda .. Hang Jebat

PostPosted: Mon Jan 28, 2013 11:07 pm    Post subject: Reply with quote

Arida wrote:
Coba ko orang tepek gambar Sultan Kelantan.....Aku nak tengok apa beza nya dengan sultan ni.....




Mencemar duli sungguh, siap tolong gali kubur lagi ...

Sultan Selangor mencemar duli juga ... tapi rasa hormat pada dia jadi tawar dan menipis pada rakyat Islam yang ada mata hati .. dan baginda tak boleh lagi dah cakap pasal moral dan agama takut rakyat jadi keliru dan sesat ....
Back to top
View user's profile Send private message
lanung
V.I.P Member
V.I.P Member


Joined: Apr 20, 2009
Posts: 6794

PostPosted: Mon Jan 28, 2013 11:09 pm    Post subject: Reply with quote

xtahu nak cakap......
tulah pilih ketua ni bukan 1 benda yg senang..... Shocked Shocked
Back to top
View user's profile Send private message
umau
V.I.P Member
V.I.P Member


Joined: Apr 21, 2009
Posts: 9526
Location: Negeri lagenda .. Hang Jebat

PostPosted: Mon Jan 28, 2013 11:10 pm    Post subject: Reply with quote

ziehar wrote:
bila berckp bab hukum mcm mufti sb yg sediakan ucapan dia mmg ada ilmu, dia tukang baca je. Bab Kavita ini byk rumour yg kaitkan dia dgn Sultan Selangor tu yg mesra semcm, mcm bini lama tak jumpa laki. Soalnya layak ke dia disebut sebagai penjaga ugama Islam negeri sedangkan keluarganya diseliputi berbagai kontroversi, dgn Tg Amir act mcm gay, geli tengok. Terserah kpd Allah Taala dia lebih mengetahui

Ada yang kata dah nikah pun ... tapi kalau betul pun, apa salahnya ... tapi kena istihar pada umum dan rakyat jelata supaya tak timbul fitnah ....
Back to top
View user's profile Send private message
umau
V.I.P Member
V.I.P Member


Joined: Apr 21, 2009
Posts: 9526
Location: Negeri lagenda .. Hang Jebat

PostPosted: Mon Jan 28, 2013 11:12 pm    Post subject: Reply with quote

lanung wrote:
xtahu nak cakap......
tulah pilih ketua ni bukan 1 benda yg senang..... Shocked Shocked

Dianya bukan dipilih ... tapi lahir dengan sudu emas ... Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
lanung
V.I.P Member
V.I.P Member


Joined: Apr 20, 2009
Posts: 6794

PostPosted: Mon Jan 28, 2013 11:20 pm    Post subject: Reply with quote

umau wrote:
lanung wrote:
xtahu nak cakap......
tulah pilih ketua ni bukan 1 benda yg senang..... Shocked Shocked

Dianya bukan dipilih ... tapi lahir dengan sudu emas ... Rolling Eyes


maksud aku bukan raja@sultan...sbb pakai waris...
yg aku maksudkan...ketua negara...ketua2....piem ler tow...hahha Laughing Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
umau
V.I.P Member
V.I.P Member


Joined: Apr 21, 2009
Posts: 9526
Location: Negeri lagenda .. Hang Jebat

PostPosted: Mon Jan 28, 2013 11:50 pm    Post subject: Reply with quote

lanung wrote:
umau wrote:
lanung wrote:
xtahu nak cakap......
tulah pilih ketua ni bukan 1 benda yg senang..... Shocked Shocked

Dianya bukan dipilih ... tapi lahir dengan sudu emas ... Rolling Eyes


maksud aku bukan raja@sultan...sbb pakai waris...
yg aku maksudkan...ketua negara...ketua2....piem ler tow...hahha Laughing Laughing

Kalau ketua atau ketua negara yang hang maksudkan, depa ni kena terima dengan tanggung jawab, sebab amanah yang diberi oleh rakyat .. dan agama, bagi yang muslim.

Tapi kalau di imbau balik ... susur galur dalam pemilihan seangkatan PM, takut depa ni naik sebab ada unsur rasuah ... semasa pemilihan dulu,

.. sejarah sebelum ni, satu masa dulu, rasuah politik menjadi2 dan ramai dari kalangan menteri yang ada la ni, naik sebab ada unsur rasuah semasa pemilihan sesama depa ... hingga mantan PM sendiri pun pernah kecewa dan letak jawatan sebab perkara rasuah ni ...
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Detikdaily.Net Forum Index -> Sosial, Masyarakat & Kehidupan All times are GMT + 8 Hours
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

  Ahmad Lutfi Othman
  Azizi Abdullah
  Abdul Kadir Jasin
  Mahaguru58
  Merah Tinta
  Amdang 81
  Ibnu Hasyim
  Cucu Mat Kilau
  Tun Dr Mahathir
  Rockys Bru
  Screenshots
  Cikgu Nuri’s Online
  Attakiri
  Abu Ayysah
  Suhaimi Taib
  Redhuan D. Oon
  Lagenda Buta
  Orang Klawang
  Tok Pijat
  Zahid Yusof
  Taranama
  Pemuda BukitKatil
  Kedahlenie..!!
  Dr Fikrah
  Putera Batu
  Addin
  Budu Online

  ...penarik beca
  Roslan SMS Corner
  Amin Iskandar
  A L- H U S S E Y N
  Ketua Perusuh
  Kuda Kepang
  Kickdefella
  Kuda Ranggi
  Putera Maya
  Lanh14
  Wan Nordin Yaacob
  Khalid samad
  Jed Yoong
  Dr. Hj. Hamirdin
  Malaysia Waves
  Sofi Wahab
  Telahan Politik
  Boneka, Penyu, SPR
  Jamaludin Md Isa
  Helang Jagat
  Meli Kapak Jangak
  Hishamuddin Rais

  Tun Telanai
  Faisal Tehrani
  Ibrahim Baba
  Fudzail
  Drs Idham Lim
  Ust Nasrudin
  Zaharuddin.Net
  Al-Bakistani
  SaifulIslam.Com
  Dr. Mohd Asri
  sya~reformis
  al-Kerohi
  Aduka Taruna
  Nik Abdul Nik Aziz
  jahilGoBlog
  Edyesdotcom
  Bulan Penuh 2012
  Rosli Salem
  Che Kamala
  Rusli Islam
  klpost.com
  Jiwo Kelete
  Cenangau
  Pemuda Wilayah
  Lilahi taala
  Kalam Perantau
  Tempe Goreng
  Sokong PR
  Janggut
  Tarmizi Mohd Jam
  Kopitiam Bang Nan
  Pink Turtle
  Perisik Rakyat
  Siasahdaily
  Pahang daily
  Sabahdaily
  Kampus Negara
  Al Banjari
  Bumi Perak
  Zabidi Morad
  Ahmad Fadhil
  Eddie Putra
  Amirulreza
  Rozmal Malakan
  Republik kata
  Go Malaysia
  Ahli Parlimen PAS
  A.M.K.N.S.
  Ust Idris Ahmad
  Mummy Rokiah
  Greenboc
  Lagi....
* Tidak mengikut susunan keutamaan
design by ethaidesign.com