Home Hantar Artikel Ke Forum Menu Berita Menua Akaun Anda Tops Hits Maklum Balas Iklan
Iklan Berbayar


Produk Untuk Suami
Rawatan Dadah Secara Islam

Natural Energy Enchancer

Biofactor 9

Rahsia Suami Gagah Istrei Sayang

Produk Keluarga Bahagia


Untuk tempahan iklan sila klik di sini
Login/Masuk
Nickname

Password

Don't have an account yet? You can create one. As a registered user you have some advantages like theme manager, comments configuration and post comments with your name.
Modules
· Home
· Arkib Berita
· Cetak Artikel
· Feedback
· Flash_Player
· Forums
· iklandetik
· Journal
· News_sol
· Private Messages
· PRK Sg. Limau
· Recommend Us
· Search
· Shout Box
· Submit News
· Surveys
· Top 10
· Topics
· TopikML
· Web Links
· Your Account
Shout Box

Only registered users can shout. Please login or create an account.
Rangking Forum
Kedudukan Forumer:
© 2009 Detikdaily
Online
Welcome, Anonymous
Nickname
Password
(Register)
Membership:
Latest: kasim
New Today: 1
New Yesterday: 0
Overall: 23200

People Online:
Visitors: 310
Members: 2
Total: 312

Online Now:
01: _MYGB juang1430
02: _MYGB abuamar
Minda Lutfi

Melepasi jerangkap kerusi panas MB Selangor

Pelantikan Azmin, peranan raja dan krisis yang tidak reda

Isu Johor, rakyat terabai dalam muktamar PAS di Batu Pahat

Konflik dalaman PAS: Menang jadi arang

Krisis MB S'gor: Jangan sampai malu mengaku ahli PAS

Susan, Safwan dan Beng Hock

Aktivis akar umbi ini mempunyai tanggapan dan sudut pandang tersendiri

Mengapa Prof Redzuan perlu dipecat?

'Ya, gaji menteri kita bukan besar sangat, tapi ...'

Riuh-rendah kisah Firdaus akan segera berakhir ....
Semua...
Pendapat

Pakatan belum usaha baiki imej

Bukan PAS saja penghalang mengambil Putrajaya

Elok bubar saja PasMa

Mansuh Akta Hasutan tanggungjawab generasi kita

Keadilan buat rakyat atau Anwar sahaja?

Anwar 'Membakar' Diri Menerangi Rakyat Malaysia

PAS Kena Pujuk Tamrin Kembali

Harga Minyak RON97 ,Sepatutnya RM2.20 Seliter

Kepimpinan MCA masih di takuk lama

2015 tahun kelam buat warga kota
Semua...
Penulis Tamu

Nasib Anwar Dan Kesannya Kepada Rakyat

Berani angkat BM bahasa pencerahan

Kempen ' I Want To Touch A Dog ' Dan Ulama Bagaikan Anjing

Jangan kita berbalah fasal anjing

Kempen Biarlah Munasabah

Layakkah Lensa Menyindir Anwar dan PR?

Jangan buat kesimpulan tatkala tidak tahu

Anjing Dan Isu Masyarakat Malaysia

Adakah Malaysia lebih baik tanpa Anwar?

Saya sedih dengan keputusan Datuk Tamrin Tinggalkan PAS
Semua...
Open Artikel

Pastikan Bajet benar-benar sampai kepada rakyat

Bersaralah Anwar Ibrahim, rakyat sudah letih

Peguam Negara yang buat keputusan tidak dakwa Ibrahim Ali

Umno masih tidak sedar diri

Surat terbuka kepada Pak Lah

Malaysia boleh, menghasut atau tidak?

PM Najib Mesti Dengar Cakap Idris Jalal

Kedegilan politik PKR dan DAP

Putrajaya perlu ‘political will’ pulihkan MAS

Terkuburnya harapan Erdogan dalam PAS
Semua...
Kritikan

Apa kerja PAS hari ini?

Elok Nik Abduh tumpu AJK PAS Pusat, MP Pasir Mas saja

Ke mana arah tuju PAS selepas isu Selangor dan Pengkalan Kubor?

Tindakan keluar Dewan Bukan Sifat 0rang Beradab

Krisis identiti dalam PAS

Katanya racun ditelan jua

PAS - Pemimpin Berfikiran "Usang' Harus Undur

PAS Mengamalkan "Realpolitik" Untuk Mencapai Hasratnya

Transformasi PAS masih banyak lompongnya?

Kecelaruan dinamisme dalam Pakatan
Semua...
Anonymous Online

Statistik RealTime Semasa:

Sila klik..
Detikdaily.Net :: View topic - Nasharuddin kini hanya ahli biasa PAS..
 Forum FAQForum FAQ   SearchSearch   UsergroupsUsergroups   ProfileProfile   Log In Semak PMLog In Semak PM   Log inLog in 

Nasharuddin kini hanya ahli biasa PAS..
Goto page 1, 2, 3  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Detikdaily.Net Forum Index -> Sosial, Masyarakat & Kehidupan
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Kingkent
V.I.P Member
V.I.P Member


Joined: Apr 20, 2009
Posts: 5525

PostPosted: Sat Jan 26, 2013 7:45 pm    Post subject: Nasharuddin kini hanya ahli biasa PAS.. Reply with quote

January 26, 2013..
"Ahli Parlimen Bachok, Nasharudin Mat Isa digugur anggotai Majlis Syura Ulama PAS."

Dalam kenyataan Nasharuddin, beliau mengiringi Najib melawat Palestine atas dasar Islam....

Begini Nasharuddin...
Ramai pemimpin2 PAS yang telah melawat Palestine bertahun2 lebih awal dari Najib untuk memberi sokongan kepada Palestine...
Juga ramai ahli2 PAS yang menggadai nyawa membantu Palestine semenjak bertahun2 dahulu...

DI MANA KAMU PADA MASA ITU...?

Apakah kemenangan yang Palestine telah dapat hasil dari lawatan Najib pada masa Palestine dan Gaza telah hancur...?

Pernahkah UMNO/kerajaaan Malaysia menghulur bantuan kepada Hamas sebelum ini...?

Juga...
Di manakah kamu ketika PAS mengadakan muktamar penting untuk parti...?
Di mana kamu bila rakyat bangkit memohon keadilan untuk PR....?

Majlis Syura telah membuat keputusan yang tepat.....
Saya suka syorkan supaya kamu keluar parti, jangan tunggu parti memecat kamu...
Jika kamu masih di dalam, bersedialah menjadi calon PAS di Pekan menentang Najib...
Kamu boleh menarik diri disaat akhir untuk menghadiahkan kemenangan percuma kepada UMNO....
Back to top
View user's profile Send private message
viruscom
V.I.P Member
V.I.P Member


Joined: Apr 18, 2009
Posts: 3433

PostPosted: Sat Jan 26, 2013 7:53 pm    Post subject: Re: Nasharuddin kini hanya ahli biasa PAS.. Reply with quote

Kingkent wrote:
January 26, 2013..
"Ahli Parlimen Bachok, Nasharudin Mat Isa digugur anggotai Majlis Syura Ulama PAS."

Dalam kenyataan Nasharuddin, beliau mengiringi Najib melawat Palestine atas dasar Islam....

Begini Nasharuddin...
Ramai pemimpin2 PAS yang telah melawat Palestine bertahun2 lebih awal dari Najib untuk memberi sokongan kepada Palestine...
Juga ramai ahli2 PAS yang menggadai nyawa membantu Palestine semenjak bertahun2 dahulu...

DI MANA KAMU PADA MASA ITU...?

Apakah kemenangan yang Palestine telah dapat hasil dari lawatan Najib pada masa Palestine dan Gaza telah hancur...?

Pernahkah UMNO/kerajaaan Malaysia menghulur bantuan kepada Hamas sebelum ini...?

Juga...
Di manakah kamu ketika PAS mengadakan muktamar penting untuk parti...?
Di mana kamu bila rakyat bangkit memohon keadilan untuk PR....?

Majlis Syura telah membuat keputusan yang tepat.....
Saya suka syorkan supaya kamu keluar parti, jangan tunggu parti memecat kamu...
Jika kamu masih di dalam, bersedialah menjadi calon PAS di Pekan menentang Najib...
Kamu boleh menarik diri disaat akhir untuk menghadiahkan kemenangan percuma kepada UMNO....


Sokong. Sejak dulu lagi pengkhianat parti macam dia ni dah lama patut kena dipecat. Teringin sangat nak jadi menteri la ni....
Back to top
View user's profile Send private message
solokwanmore
Super Moderator
Super Moderator


Joined: Apr 17, 2009
Posts: 9697
Location: Kg Solok Wan Moh

PostPosted: Sat Jan 26, 2013 8:50 pm    Post subject: Reply with quote

dia jadik jurubahasa
Back to top
View user's profile Send private message
awang
V.I.P Member
V.I.P Member


Joined: Nov 01, 2009
Posts: 2716

PostPosted: Sun Jan 27, 2013 9:10 am    Post subject: Reply with quote

banyak sangat talibarut zionist yg dok pecahbelahkan jamaah.... Twisted Evil
Back to top
View user's profile Send private message
GamUhu
Member
Member


Joined: Jun 08, 2009
Posts: 475

PostPosted: Sun Jan 27, 2013 9:26 am    Post subject: Reply with quote

Waktu konvoi Freedom Flotilla nak berlepas ke palastine wakil Malaysia mohon bantuan konvoi keselamatan dari najib, tak layan dia. Bila kapal kene rampas, tentera Israel buat tebusan tahanan berjuta ringgit keluar dari peniaga org Islam dalam dan luar negara bantu. Israel tak bebas free. Lepas bebas mmg muka tak malu najib tunjuk nak jadi hero. Menyampah gila tgk muka najib waktu tu.
Back to top
View user's profile Send private message
patriot
Super Moderator
Super Moderator


Joined: Apr 18, 2009
Posts: 25763
Location: BERUS LEEdi ntuk tonyoh mulut macai..

PostPosted: Sun Jan 27, 2013 9:46 am    Post subject: Reply with quote

najib & the gang ke palestine tu cuma 'lakonan' saja...
Back to top
View user's profile Send private message
solokwanmore
Super Moderator
Super Moderator


Joined: Apr 17, 2009
Posts: 9697
Location: Kg Solok Wan Moh

PostPosted: Sun Jan 27, 2013 9:54 am    Post subject: Reply with quote

patriot wrote:
najib & the gang ke palestine tu cuma 'lakonan' saja...
demi melayu kununye?
Back to top
View user's profile Send private message
ubanputih
Moderator
Moderator


Joined: Jul 07, 2009
Posts: 4287

PostPosted: Sun Jan 27, 2013 3:00 pm    Post subject: Reply with quote

Akhirnya.....Nasharuddin Mat Isa berpatah arang berkerat rotan dengan PAS.
istiqomah beliau hanya separuh hati. Islam mcmana yang beliau mahukan tu...?

selamat jalanlah...berhati-hati, depan ada longkang besar sedang menunggumu.
Back to top
View user's profile Send private message
mongol
Member
Member


Joined: Sep 12, 2010
Posts: 903

PostPosted: Sun Jan 27, 2013 3:58 pm    Post subject: Reply with quote




Tak apa Nasa.... Muhideen sedia memeberi jawatan tinggi padamu sekirannya kamu mengikuti perjuangan mereke..... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
awang
V.I.P Member
V.I.P Member


Joined: Nov 01, 2009
Posts: 2716

PostPosted: Sun Jan 27, 2013 8:30 pm    Post subject: Reply with quote

salam...
alangkah baiknya jika kita menganggap ini sebagai satu perjuangan sahabat kita demi untuk menyampaikan islam yg lebih syumul kepada saudara2 sesama islam didalam umno....

Wink
Back to top
View user's profile Send private message
Kingkent
V.I.P Member
V.I.P Member


Joined: Apr 20, 2009
Posts: 5525

PostPosted: Mon Jan 28, 2013 12:32 pm    Post subject: Reply with quote

awang wrote:
salam...
alangkah baiknya jika kita menganggap ini sebagai satu perjuangan sahabat kita demi untuk menyampaikan islam yg lebih syumul kepada saudara2 sesama islam didalam umno....

Wink


Untuk membuat anggapan begitu, kita tiada aral...
Tapi perhatikanlah tindak tanduk beliau menghina secara sinis PR...

Bila presiden PAS ke Paletine, beliau tak ikut pun...
Bila UMNO mempersendakan Islam, beliau hanya berdiam diri...
Bila Najib dan Zulkifli Nordin pergi beri penghormatan kepada si murtad Mustafa Atartuk, beliau hanya diam tersenyum...
Bila antara PR ada perbezaan pendapat tentang pendapat ulama Islam, beliau menghentam PAS dan PR dalam akhbar Utusan...

Boleh pakai ke manusia begini.......?
Lebih selamat untuk PAS menganggap beliau talam 2 muka...


Pemecatan sebagai ahli majlis syura ulama adalah ke arah untuk memecat beliau dari PAS..
Cuma beliau nak tunjuk yang beliau masih laku dan dipuja oleh rakyat..
Back to top
View user's profile Send private message
gobledegook
Moderator
Moderator


Joined: Apr 18, 2009
Posts: 8564
Location: andaikata aku online, maka di depan notebook ler

PostPosted: Mon Jan 28, 2013 1:36 pm    Post subject: Reply with quote

Kingkent wrote:
awang wrote:
salam...
alangkah baiknya jika kita menganggap ini sebagai satu perjuangan sahabat kita demi untuk menyampaikan islam yg lebih syumul kepada saudara2 sesama islam didalam umno....

Wink


Untuk membuat anggapan begitu, kita tiada aral...
Tapi perhatikanlah tindak tanduk beliau menghina secara sinis PR...

Bila presiden PAS ke Paletine, beliau tak ikut pun...
Bila UMNO mempersendakan Islam, beliau hanya berdiam diri...
Bila Najib dan Zulkifli Nordin pergi beri penghormatan kepada si murtad Mustafa Atartuk, beliau hanya diam tersenyum...
Bila antara PR ada perbezaan pendapat tentang pendapat ulama Islam, beliau menghentam PAS dan PR dalam akhbar Utusan...

Boleh pakai ke manusia begini.......?
Lebih selamat untuk PAS menganggap beliau talam 2 muka...


Pemecatan sebagai ahli majlis syura ulama adalah ke arah untuk memecat beliau dari PAS..
Cuma beliau nak tunjuk yang beliau masih laku dan dipuja oleh rakyat..

saya setuju. UMNO pon pernah haram apa zaman Madet dulu Laughing dan UMNO yg ada sekarang ni ntah tahap kehalalannya Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
Kedi
Member
Member


Joined: May 07, 2012
Posts: 484

PostPosted: Mon Jan 28, 2013 2:34 pm    Post subject: Reply with quote

Adab berjemaah kena bersama jemaah kalau dah tak setuju dengan jemaah dan buat hal sendiri elok keluar je dari jemaah.
Back to top
View user's profile Send private message
awang
V.I.P Member
V.I.P Member


Joined: Nov 01, 2009
Posts: 2716

PostPosted: Mon Jan 28, 2013 8:30 pm    Post subject: Reply with quote

salam...
takpelah..yg dh berlaku kita jadikan iktibar...tk dak siapa yg tak wat silap..tindakan mengutuk aku anggap kurang bijak...setiap dari mereka yg disingkirkan drpd jamaah mempunyai pengikut..rugi bro...

apa2 pun kita tengok PRU 13 nih...ini semua sikit sebanyak bergantung pd cara kita menangani sesuatu perkara itu...

Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
lanung
V.I.P Member
V.I.P Member


Joined: Apr 20, 2009
Posts: 6794

PostPosted: Mon Jan 28, 2013 11:17 pm    Post subject: Reply with quote

Kedi wrote:
Adab berjemaah kena bersama jemaah kalau dah tak setuju dengan jemaah dan buat hal sendiri elok keluar je dari jemaah.


tapi kalau sekiranya dh ada rasa2 nak melawan arus .....apa lagi....keluar dgn sebaiknya.....jgn sampai digugurkan....xsedap bunyi nyer.... Laughing Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Detikdaily.Net Forum Index -> Sosial, Masyarakat & Kehidupan All times are GMT + 8 Hours
Goto page 1, 2, 3  Next
Page 1 of 3

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

  Ahmad Lutfi Othman
  Azizi Abdullah
  Abdul Kadir Jasin
  Mahaguru58
  Merah Tinta
  Amdang 81
  Ibnu Hasyim
  Cucu Mat Kilau
  Tun Dr Mahathir
  Rockys Bru
  Screenshots
  Cikgu Nuri’s Online
  Attakiri
  Abu Ayysah
  Suhaimi Taib
  Redhuan D. Oon
  Lagenda Buta
  Orang Klawang
  Tok Pijat
  Zahid Yusof
  Taranama
  Pemuda BukitKatil
  Kedahlenie..!!
  Dr Fikrah
  Putera Batu
  Addin
  Budu Online

  ...penarik beca
  Roslan SMS Corner
  Amin Iskandar
  A L- H U S S E Y N
  Ketua Perusuh
  Kuda Kepang
  Kickdefella
  Kuda Ranggi
  Putera Maya
  Lanh14
  Wan Nordin Yaacob
  Khalid samad
  Jed Yoong
  Dr. Hj. Hamirdin
  Malaysia Waves
  Sofi Wahab
  Telahan Politik
  Boneka, Penyu, SPR
  Jamaludin Md Isa
  Helang Jagat
  Meli Kapak Jangak
  Hishamuddin Rais

  Tun Telanai
  Faisal Tehrani
  Ibrahim Baba
  Fudzail
  Drs Idham Lim
  Ust Nasrudin
  Zaharuddin.Net
  Al-Bakistani
  SaifulIslam.Com
  Dr. Mohd Asri
  sya~reformis
  al-Kerohi
  Aduka Taruna
  Nik Abdul Nik Aziz
  jahilGoBlog
  Edyesdotcom
  Bulan Penuh 2012
  Rosli Salem
  Che Kamala
  Rusli Islam
  klpost.com
  Jiwo Kelete
  Cenangau
  Pemuda Wilayah
  Lilahi taala
  Kalam Perantau
  Tempe Goreng
  Sokong PR
  Janggut
  Tarmizi Mohd Jam
  Kopitiam Bang Nan
  Pink Turtle
  Perisik Rakyat
  Siasahdaily
  Pahang daily
  Sabahdaily
  Kampus Negara
  Al Banjari
  Bumi Perak
  Zabidi Morad
  Ahmad Fadhil
  Eddie Putra
  Amirulreza
  Rozmal Malakan
  Republik kata
  Go Malaysia
  Ahli Parlimen PAS
  A.M.K.N.S.
  Ust Idris Ahmad
  Mummy Rokiah
  Greenboc
  Lagi....
* Tidak mengikut susunan keutamaan
design by ethaidesign.com