Home Hantar Artikel Ke Forum Menu Berita Menua Akaun Anda Tops Hits Maklum Balas Iklan
Iklan Berbayar

Produk Untuk Suami
Rawatan Dadah Secara Islam

Natural Energy Enchancer

Biofactor 9

Rahsia Suami Gagah Istrei Sayang




Untuk tempahan iklan sila klik di sini
Login/Masuk
Nickname

Password

Don't have an account yet? You can create one. As a registered user you have some advantages like theme manager, comments configuration and post comments with your name.
Modules
· Home
· Arkib Berita
· Cetak Artikel
· Feedback
· Flash_Player
· Forums
· iklandetik
· Journal
· News_sol
· Private Messages
· PRK Sg. Limau
· Recommend Us
· Search
· Shout Box
· Submit News
· Surveys
· Top 10
· Topics
· TopikML
· Web Links
· Your Account
Shout Box

Only registered users can shout. Please login or create an account.
Rangking Forum
Kedudukan Forumer:
© 2009 Detikdaily
Online
Welcome, Anonymous
Nickname
Password
(Register)
Membership:
Latest: veteran
New Today: 0
New Yesterday: 0
Overall: 23193

People Online:
Visitors: 412
Members: 2
Total: 414

Online Now:
01: _MYGB viruscom
02: _MYGB juang1430
Minda Lutfi

Aktivis akar umbi ini mempunyai tanggapan dan sudut pandang tersendiri

Mengapa Prof Redzuan perlu dipecat?

'Ya, gaji menteri kita bukan besar sangat, tapi ...'

Riuh-rendah kisah Firdaus akan segera berakhir ....

Salut buat pemberani Jamhuri, Fadhil dan Aslam

"Percikan api di setiap kampus, termasuk kubu Umno"

Hubungan rapuh PAS-DAP?

Harap bertenang dengar loceng amaran, usah terjun tingkap!

Apa tarikan istimewa Pemilu Indonesia?

Menanti perarakan petani 1 Mei
Semua...
Pendapat

Mahathir jadi macam Sultan Melaka?

Calonkan Kamarudin Jaffar untuk PRK Dun Pengkalan Kubor

Berjaya kendali krisis MH17 bukan pengukur prestasi Najib

Belajar berpolitik daripada Iskandar Samad

PAS sudah berubah

Apakah Kritikan Tun Mahathir Itu Masih "Laku" ?.

Bogel: Bagaimana kalau di negeri bukan Pakatan?

Kenapa Pakatan Rakyat perlu dipertahankan

Umno-BN meneropong penuh minat krisis di Selangor

GST: Adakah rakyat sudah bersedia?
Semua...
Penulis Tamu

Kisah gagak, kakak tua, angsa dan merak

MAS dalam program ‘bellyup' dan 'bailout' raksasa

Meneroka Laluan Altenatif, Bukan U-Turn

Mohd Najib Hilang Sokongan Dr Mahathir

Penulis buku Malay Dilema alami alzheimer

Kalau Bukan Mahu Najib Letak Jawatan, Apakah Mahathir Nak BN Kalah Pilihanraya?

Menegur – Mahathir Mohamad

Mahathir Janji Akan Terus 'Menekan' Najib

Muhyiddin, isu Selangor pengajaran buat Umno

Azmin atau Azizah atau bubar DUN ditangan Sultan
Semua...
Open Artikel

Gabungan parti pemerintah baharu mungkin dibentuk lepas PRU

Krisis MB Selangor masa terbaik Putrajaya adakan PRU14? -

PAS paling layak jadi MB

Punca sebenar DAP anggap Khalid Ibrahim pengkhianat

Putrajaya salah strategi isu kenaikan tol Tambak Johor

‘Boss-boss’ Umno jangan terus khayal dengan kepura-puraan

GST: Bukan sekadar penawar tetapi juga racun untuk BN

Nasib Khalid di hujung tanduk?

Cakap biar serupa bikin

Umno jangan mudah lupa budi institusi kesultanan Melayu
Semua...
Kritikan

Kecelaruan dinamisme dalam Pakatan

Golongan kopiah putih yang haprak dalam PAS

Pakatan tidak akan ke Putrajaya selagi Hadi presiden PAS

BN sudah rosak, jika nak rosakkan lagi, beri kepada PKR memperbaikinya

Kasihan Khalid diperlakukan sebegitu rupa

Tarikh prosiding kes UMSKAL tidak relevan

Bagaimana Pakatan Rakyat akan menjadi kerajaan alternatif?

Hudud Kelantan talian hayat untuk Umno?

Berhibur berselawat ramai-ramai itu sesat?

BN akui bina masjid kerana projek
Semua...
Anonymous Online

Statistik RealTime Semasa:

Sila klik..
Detikdaily.Net :: View topic - Ruper-ruper ni keje B4...Tuan-tuan baca pendedahan ini.
 Forum FAQForum FAQ   SearchSearch   UsergroupsUsergroups   ProfileProfile   Log In Semak PMLog In Semak PM   Log inLog in 

Ruper-ruper ni keje B4...Tuan-tuan baca pendedahan ini.

 
Post new topic   Reply to topic    Detikdaily.Net Forum Index -> Politik Semasa
View previous topic :: View next topic  
Author Message
ayamdehlapeh
V.I.P Member
V.I.P Member


Joined: Oct 02, 2009
Posts: 5749

PostPosted: Wed Apr 10, 2013 6:32 pm    Post subject: Ruper-ruper ni keje B4...Tuan-tuan baca pendedahan ini. Reply with quote

Quote:
The big secret of tingkat 2 blog B4 Putrajaya! ~ Part 1


Saturday, 6 April 2013

Best Blogger Tips
Kompleks B jabatan perdana menteri. Blok b4 dekat dengan mampu, bph. Memang hak milik kerajaan. Kat sini kalo nak tengok pejabat B4 dari luar JPM tengok kat bumbung yang mana paling banyak antena dan piring satelite tu la dia.


Apa dia blok B4?

Nama yang ingin dikenali orang awam ialah bahagian penyelidikan. Tapi disebalik nama penyelidikan tu sebenarnya unit perisikan dari segi politik dan lain2 yang gua masih riky2 lagi.

Semenjak tak mendapat majoriti 2/3 pada PRU12 lepas, ada satu unit ditubuhkn iaitu unit khas pilihan raya atau unit strategi pilihanraya. Ia dibuat untuk mengekalkan penyamun2 dan lanun2 supaya kekal memerintah agar semua rahsia rompakan selamat dilindungi dari terbongkar ketahuan oleh rakyat amnya.

Inilah LOGO unit tu.
Korang sure tak pernah nampak kan?
korang fikir gua menipu ya?

Unit ni ada kat tingkat 2 blok B4 ni dan staf yang tak terlibat dilarang masuk, Selain tu..ada lagi satu unit ditubuhkan dengan tujuan propaganda iaitu mencetak risalah, harakah palsu, bunting2 palsu untuk kelirukan orang ramai. Masa bersih dulu..ramai jugak orang2 aras 2 ni turun untuk buat kacau. Geng2 inilah yang buat latihan memanjat bumbung kereta polis dan media propaganda tv3 diarah mengulang ulang adegan ini.Semua ni adalah rancangan dari B4.

Adakah ini kerja orang PAS?


Ini contoh banner yang mengelirukan orang ramai,Siapa punya kerja ni? ni la kerja kerja B4 ...gambar ni diambil di sekitar Meru. Dap tak bertanding sini dun meru! Kecuali sungai pinang! " banyak baner provok Hudud & Dap. Itu BN punya. .
lokasi sekitar Meru & tinjau kawasan dun meru."

Lokasi cetak dalam satu bilik lokasi -4..separuh bilik tu bawah tanah. Kat situ jugak ada tempat musnahkn dokumen..bilik bakar dokumen. Itu bukti BN memang kerjanya MENYAMUN. Bila bukti documen tak ada,Sukar bagi PR menyiasat skandal2 mereka nanti.Ini akan diceritakan dalam part 2 nanti.

Bahagian ni adalah terlalu sulit untuk semua staf2 yang ada kat sini. Orang luar dilarang sama sekali untuk masuk. Selain itu,unit B4 ini juga mempunyai beberapa rumah operasi di Kuala Lumpur terutama di jalan Bellamy. Dan menarik sekali Hassan Ali pernah berjumpa dengan beberapa org2 aras 2 ni. Sebab itulah dia buat U turned beb.nanti sambungan part 3 jika gua rajin mengisahkan skandal2 Hasan Ali ni pulak.

Sekarng ni bahagian B4 tengah sibuk sebab hampir pilihanraya. Bahagian yang buat banner, risalah memang tengah sibuk buat keje. Ape je bentuk provokasi terhadap PR datang dari sini.

Kalo korang perasan bunting diaorang memang cantik2 jer..tu memang kerja B4 yang cetak dan tempat cetak tu dah macam kilang dah dan mesin yang diaorang guna hanya ada kat 3 tempat iaitu ..NSTP, Bank Negara, dan kat sinilah.

Cuba korang try cari web penyelidikan ni memang tak akan jumpa der....maklumat pasal bahagian ni memang terhad. Orang2 blok lain pun tak taw pasal blok ni punye kerje. Staf kat sini semua islam sebab bahagian ni anti dengan agama lain. Bahagian ni hanye untuk kegunaan PM dan TPM je.

Ds Anwar mesti taw fungsi jabatan ni.Sebab dia pernah jadi TPM dulu. MILF pernah datang kat rumah operasi jalan Bellamy KL tahun lepas dan pasal Sulu tu pun ramai kawan2 syak propaganda B4 ni tapi takde bukti je.

Dekat sini ada SB bukit aman..sorang supt, sorang Asp dan beberapa anggota pangkat rendah. Ada tentera berpangkat kolonal, pegawai2 dan anggota pangkat rendah. Selain tu ada satu aras menempatkan sejumlah senjata api yang mampu melumpuhkan Putrajaya. Sebabtulah Tun M sering sebut,negara akan huru hara. Rupanya ada asasnya.Mereka merancang sesuatu yang jahat untuk mengelakkan kerajaan bertukar tangan dengan cara PLAN B.

Berkenaan peruntukan wang plak opis ni memang banyak duit yang dikenali sebagai tabung khidmat rahsia .Tempat ni memang betul2 safety. Akses keluar masuk, cctv...XXX yang tak boleh gua ceritakan detail sangat. sekarang ni diaorang dah start shif 24jam keje.

Lagi satu unit ni ada unit komunikasi dikenali sebagai Radio Saifer. Mampu ceroboh hp orang lain, tengok mesej, dengar perbualan dan baca email orang senang senang aja. Selain tu hantar terima maklumat dari perisik2 Malaysia yang ada kat dalam or luar negara. Kalo kat luar negara diorang selindung sebalik nama Wisma Putra.


Dari bulan 11 tahun lepas sampai bulan 2. baru baru ni ada satu bilik operasi untuk pantau pilihan raya dah disiapkan.Jaga jaga, dari sinilah arahan menipu undi akan diputuskan bagaimana. Bilik ni terletak di tingkat -3 dikawal oleh unit teknikal.

Perasan tak orang buat demo contoh pertahan kalimah Allah dan ape2 demo anjuran perkasa,umno atau ape2 pun itu memang B4 yang buat. Design kebanyakan memang sama. Kalo korang perasan orang demo kat masjid tanpa orang umno or perkasa ,banner diorg bercetak cantik.Tu la baner yang dicetak kat B4 nih.


Perhatikn bila umno or perkasa buat demo sekali dengan banner..same tak? Kalo semua negeri buat demo gua rasa dari Perlis sampai Johor pun banner diorg sama.Kebanyakkan banner or risalah ni diorang packing dalam kotak dan baru diedarkan kat kawasan2 tertentu. Dia orang tak guna kenderaan jabatan. Kete2,lori2 kat opis B4 ni semuanya didaftarkan atas nama orang lain walaupun keta kerajaan. Keta, lori2 ni tak berlogo langsung..

Bahagian ni jugak ada kem askar. Yang gua taw kem Changkat dekat Batu Gajah. Kem ni kem gerakan operasi perisikan atau GOP. Gua pernah riky2 kt sane. Bukan kem askar biasa tapi semuanya adalah perisik yang berselindung. Kenderaan kat kem tu bukan kenderaan celoreng tentera tapi kenderaan 4x4 awam cam biasa didaftarkn atas nama orang lain.

Risikn kem ni gua tak taw camane yang pasti ada satu bukit berbentuk busut yang tersimpn sejumlah senjata. Senjata2 ni kalo nak keluarkan diorg akan gunakn lori2 biasa yang orang tak kan terfikir pun ada senjata.


Apa tujuan busut senjata kat kem tu?

Tujuannya

kalo ada delagasi luar negara datang selalunya diorg bagi senjata atau wang tunai. dan kadang2 bahgian ni yang bagi diorang tunai or senjata. Bab ni gua tak bape taw sangat. Yang jaga senjata ni askar pencen pangkat pegawai waran 1..

Tak semua SB or askar taw fungsi jabatan ni. Lagi satu kem dekat Johor yang gua terlupa nama tempat kat mane dan memang ceruk. Kem Johor ni untuk pegawai2. Kat sini kebnyakan staf adalah pegawai bergred M41 iaitu pegawai PTD..kalo ada 500 staf, pegawai hampir 400 orang..

Peta jalan ketempat penjahat negara
Pengarah CIA pernah datang kat rumah operasi jalan Bellamy. Ape2 ops selalunya diaorg buat kat situ. Banyak rumah2 operasi kat area kat yg bak pernah dgr rumah mukhlis, rumah hamid. Tu nama org yang jaga rumah tu. Nama Jln gua tak ingat plak. Yang jln Bellamy tu adalah sekolah latihan aka rumah operasi jugak.

Kemungkinan diorg akan pantau pru13 dan arahan arahan jahat ni dekat situ.

Bersambung part 2

p/s : Apa tujuan gua dedahkan rahsia besar kerajaan BN?tujuannya ialah untuk menyelamatkan negara dari diperintah oleh orang orang jahat yang menunggang kekayaan negara demi kepentingan sendiri tampa memikirkan hak hak rakyat yang telah dicabuli.Sama samalah kita tumbangkan kerajaan jahat BN ini dan kita penjarakan mereka akibat jenayah yang mereka lakukan selama 55 tahun menjadi pemerintah!
Posted by King Jason Ori at 01:53
http://kingofgoblok.blogspot.com/
Matlamat Menghalalkan Cara - Hidup Melayu
Rasa-rasanya ramai diktator-diktator yang guna cara-cara macam ni tapi akhirnya bungkus jugak. Kita tengok sejauh mana pulak malaun-malaun ni boleh pergi.


Back to top
View user's profile Send private message
solokwanmore
Super Moderator
Super Moderator


Joined: Apr 17, 2009
Posts: 9697
Location: Kg Solok Wan Moh

PostPosted: Wed Apr 10, 2013 7:25 pm    Post subject: Reply with quote

kem kat batu gajah tu memang utk risikan...91RKPT

sepatut diguna utk keselamatan negara..bukannye keselamatan bangsa umno
Back to top
View user's profile Send private message
panji7hijau
Senior Member
Senior Member


Joined: May 20, 2009
Posts: 1929

PostPosted: Wed Apr 10, 2013 7:45 pm    Post subject: Reply with quote

Patut lah negara kena ceroboh dengan pihak luar.....asyik fokus dengan perisikan politik dalam negara je
Back to top
View user's profile Send private message
oktqmail
V.I.P Member
V.I.P Member


Joined: Jul 15, 2009
Posts: 2072

PostPosted: Thu Apr 11, 2013 12:47 am    Post subject: Reply with quote

,,

,,Jahanam punya BN umnok,,,

,, sepatut Nya untuk menjaga keselamatan negara, las untuk menjaga. Penyangak mafia beberapa manusia di dalam umporno BN,,,,

,,,apa punya masalah la Najibtuya ni,,,



Shocked Shocked Shocked
Back to top
View user's profile Send private message
patriot
Super Moderator
Super Moderator


Joined: Apr 18, 2009
Posts: 25763
Location: BERUS LEEdi ntuk tonyoh mulut macai..

PostPosted: Thu Apr 11, 2013 1:14 am    Post subject: Reply with quote



yg ini memang bukti jelas penyalahgunaan jentera kerajaan demi untuk kepentingan peribadi parti BN..

diharap rakyat dapat menghumban BN kali ke longkang...
Back to top
View user's profile Send private message
21Halim
V.I.P Member
V.I.P Member


Joined: Apr 18, 2009
Posts: 9918

PostPosted: Thu Apr 11, 2013 5:27 pm    Post subject: Reply with quote

Jika Pakatan Rakyat dapat menambat hati rakyat, sudah tentu PR akan dapat undi rakyat.

Perisik atau SB dsb masing-masing hanya boleh mengundi satu kali, kali ini.
Back to top
View user's profile Send private message
solokwanmore
Super Moderator
Super Moderator


Joined: Apr 17, 2009
Posts: 9697
Location: Kg Solok Wan Moh

PostPosted: Fri Apr 12, 2013 8:26 am    Post subject: Reply with quote

usaha dan berdoa...

Allah jua Maha Perancang
Back to top
View user's profile Send private message
umau
V.I.P Member
V.I.P Member


Joined: Apr 21, 2009
Posts: 9522
Location: Negeri lagenda .. Hang Jebat

PostPosted: Fri Apr 12, 2013 8:39 am    Post subject: Reply with quote

Dibuli habis2an dari segenap penjuru ... pembangkang ni ....

Belajar dari Yahudi .... Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
waklan
Senior Member
Senior Member


Joined: Jun 13, 2011
Posts: 1166

PostPosted: Fri Apr 12, 2013 11:25 am    Post subject: Reply with quote

Sebab tu undi anda adalah tidak rahsia
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Detikdaily.Net Forum Index -> Politik Semasa All times are GMT + 8 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

  Ahmad Lutfi Othman
  Azizi Abdullah
  Abdul Kadir Jasin
  Mahaguru58
  Merah Tinta
  Amdang 81
  Ibnu Hasyim
  Cucu Mat Kilau
  Tun Dr Mahathir
  Rockys Bru
  Screenshots
  Cikgu Nuri’s Online
  Attakiri
  Abu Ayysah
  Suhaimi Taib
  Redhuan D. Oon
  Lagenda Buta
  Orang Klawang
  Tok Pijat
  Zahid Yusof
  Taranama
  Pemuda BukitKatil
  Kedahlenie..!!
  Dr Fikrah
  Putera Batu
  Addin
  Budu Online

  ...penarik beca
  Roslan SMS Corner
  Amin Iskandar
  A L- H U S S E Y N
  Ketua Perusuh
  Kuda Kepang
  Kickdefella
  Kuda Ranggi
  Putera Maya
  Lanh14
  Wan Nordin Yaacob
  Khalid samad
  Jed Yoong
  Dr. Hj. Hamirdin
  Malaysia Waves
  Sofi Wahab
  Telahan Politik
  Boneka, Penyu, SPR
  Jamaludin Md Isa
  Helang Jagat
  Meli Kapak Jangak
  Hishamuddin Rais

  Tun Telanai
  Faisal Tehrani
  Ibrahim Baba
  Fudzail
  Drs Idham Lim
  Ust Nasrudin
  Zaharuddin.Net
  Al-Bakistani
  SaifulIslam.Com
  Dr. Mohd Asri
  sya~reformis
  al-Kerohi
  Aduka Taruna
  Nik Abdul Nik Aziz
  jahilGoBlog
  Edyesdotcom
  Bulan Penuh 2012
  Rosli Salem
  Che Kamala
  Rusli Islam
  klpost.com
  Jiwo Kelete
  Cenangau
  Pemuda Wilayah
  Lilahi taala
  Kalam Perantau
  Tempe Goreng
  Sokong PR
  Janggut
  Tarmizi Mohd Jam
  Kopitiam Bang Nan
  Pink Turtle
  Perisik Rakyat
  Siasahdaily
  Pahang daily
  Sabahdaily
  Kampus Negara
  Al Banjari
  Bumi Perak
  Zabidi Morad
  Ahmad Fadhil
  Eddie Putra
  Amirulreza
  Rozmal Malakan
  Republik kata
  Go Malaysia
  Ahli Parlimen PAS
  A.M.K.N.S.
  Ust Idris Ahmad
  Mummy Rokiah
  Greenboc
  Lagi....
* Tidak mengikut susunan keutamaan
design by ethaidesign.com