Home Hantar Artikel Ke Forum Menu Berita Menua Akaun Anda Tops Hits Maklum Balas Iklan
Iklan Berbayar
Rawatan Dadah Secara Islam

Rahsia Suami Gagah Istrei Sayang



Mengatasi Masalah Diabetes

Untuk tempahan iklan sila klik di sini
Login/Masuk
Nickname

Password

Don't have an account yet? You can create one. As a registered user you have some advantages like theme manager, comments configuration and post comments with your name.
Modules
· Home
· Arkib Berita
· Cetak Artikel
· Feedback
· Flash_Player
· Forums
· iklandetik
· Journal
· News_sol
· Private Messages
· PRK Sg. Limau
· Recommend Us
· Search
· Shout Box
· Submit News
· Surveys
· Top 10
· Topics
· TopikML
· Web Links
· Your Account
Shout Box

Only registered users can shout. Please login or create an account.
Minda Lutfi

Melepasi jerangkap kerusi panas MB Selangor

Pelantikan Azmin, peranan raja dan krisis yang tidak reda

Isu Johor, rakyat terabai dalam muktamar PAS di Batu Pahat

Konflik dalaman PAS: Menang jadi arang

Krisis MB S'gor: Jangan sampai malu mengaku ahli PAS

Susan, Safwan dan Beng Hock

Aktivis akar umbi ini mempunyai tanggapan dan sudut pandang tersendiri

Mengapa Prof Redzuan perlu dipecat?

'Ya, gaji menteri kita bukan besar sangat, tapi ...'

Riuh-rendah kisah Firdaus akan segera berakhir ....
Semua...
Pendapat

Malaysia, negara serba boleh

Eloknya Harapan Baru tak jadi

Umno: Sokong presiden atau timbalan?

Kabinet 'Musang Berjanggut'

Usaha menyingkir Muhyiddin dari Umno bukan semudah disangka

Teknik mana akan menang?

Faktor Johor jangan diremehkan

Pemberi maklumat wajar dilindungi

Jangan kata pecahan PAS justeru krisis dalaman

Kabinet baru atau kerajaan campuran?
Semua...
Penulis Tamu

Selamatkan Negara

Donations: Why Does It Take So Long to Say So?

Isu Derma RM2.6b Mampu Lonjakan Zahid Lebih Cepat Jadi PM

Isu biaya politik cuba halalkan kes rasuah RM2.6 bilion Najib

Najib, dunia sedang memerhatikan, berpada-padalah…

Jika RM2.6b untuk dana pilihan raya, kenapa akaun bank Najib ditutup?

Akaun Peribadi

Zahirkan Qudwah, junjungi ukhuwwah

Tak salah terima wang, ayuh kaut selagi boleh

Jawatan TPM memang ghanimah buat Zahid
Semua...
Open Artikel

Bila Menteri tak tahu tugasnya..

Melihat Kabinet baharu Najib secara rasional

Islam terus jadi taruhan tarik undi Melayu

Jangan jadi hipokrit

Pakatan hancur, kepemimpinan PAS berpecah

Berakhirnya Pakatan, mimpi indah atau ngeri buat Umno

Dalam benci ada sayang

Apa Hadi nak kata?

Awasi anasir surbersif di media cetak Umno arus perdana

LIM Kit Siang kukuhkan kedudukan hadi
Semua...
Kritikan

Mungkin PAS hanya dapat bertahan 2 tahun lagi ?

Sikit masa lagi, pakatan ini akan berkecai

Menunggu Hadi bertemu pemimpin Pakatan

Pimpinan Pakatan Rakyat Lemah, Tidak Matang & Tak sepakat

Perangai politik buruk presiden PAS

Adakah Pakatan penuhi aspirasi rakyat

Padan muka PAS ditipu hidup hidup oleh Umno!

Fahami luahan ahli, jangan tuding jari

PAS oh PAS

Anak Muda Baru Bersusuh
Semua...
Rangking Forum
Kedudukan Forumer:
© 2009 Detikdaily
Online
Welcome, Anonymous
Nickname
Password
(Register)
Membership:
Latest: reyhail7
New Today: 0
New Yesterday: 2
Overall: 24817

People Online:
Visitors: 650
Members: 2
Total: 652

Online Now:
01: _MYGB kedi
02: _MYGB iskandar
Anonymous Online

Statistik RealTime Semasa:

Sila klik..
Detikdaily: Kritikan

Search on This Topic:   
[ Go to Home | Select a New Topic ]

Mungkin PAS hanya dapat bertahan 2 tahun lagi ?

Approved by: paktam
Topik: Kritikan

Oleh Hasbie Muda

1. Ramai yang berminat nak menyertai Gerakan Harapan Baru (GHB) mengemukakan persoalan ini. Mereka was-was apabila Presiden PAS meramalkan bahawa GHB hanya mampu bertahan 2 tahun sebelum melingkup.

2. Pertamanya, perkara yang akan berlaku pada masa depan adalah dalam ilmu Allah. Walau bagaimanapun sesiapa sahaja berhak membuat unjuran politik berasaskan sejarah serta kajian yang mungkin mereka lakukan. Ramalan atau unjuran untuk boleh jadi betul dan boleh jadi salah.

Seterusnya... | 5138 bytes more | comments? | Score: 0)
Telah dibaca 1154 kali

Menunggu Hadi bertemu pemimpin Pakatan

Approved by: paktam
Topik: Kritikan

Oleh Syukri Razab

Saya amat menghormati Presiden PAS, Tuan Guru Haji Abdul Hadi Awang sebagai seorang tokoh ulama yang sangat besar jasanya kepada perkembangan Islam di Malaysia.

PAS selalu hadir sebagai talian hayat kepada kekecewaan rakyat. Sewaktu Anwar Ibrahim disumbat ke dalam penjara dalam kes Liwat I, PAS  dikemudi oleh presidennya yang luar biasa sewaktu itu menjadi nahkoda memikul kemarahan rakyat.

Seterusnya... | 10096 bytes more | 1 comment | Score: 0)
Telah dibaca 975 kali

Perangai politik buruk presiden PAS

Approved by: paktam
Topik: Kritikan
Oleh Hafiz Ahmad

Saya bersemangat menulis artikel ini setelah saya membaca status Mufti Perlis Dr Maza di Facebook beliau. Beliau kecewa melihat sikap PAS sejak akhir-akhir ini seakan-akan tidak boleh dikritik atas nama kepimpinan ulama.

Demokrasi negara akan hancur jika kepimpinan PAS tidak boleh dipersoalkan malah Dr Maza menyamakan kepimpinan ulama yang tidak dipersoal dalam PAS sama seperti syiah. Jenama kepimpinan ulama dijajakan sebegitu murah ke sana sini semacam produk kecantikan wanita.

Seterusnya... | 10920 bytes more | 1 comment | Score: 0)
Telah dibaca 1762 kali

Padan muka PAS ditipu hidup hidup oleh Umno!

Approved by: paktam
Topik: Kritikan
Oleh Ng Kee Seng

PAS kurang cerdas kerana kali ini mahu bergabung dengan Umno melaksana hukum hudud.Parti Islam itu ditendang BN pada 1978 selepas Umno mengukuhkan sokongan di kalangan Melayu. PAS pernah bersama Umno selama 4 tahun sebelum dihina sebegitu.

Dan semasa memerintah Terengganu sambil mengekalkan kuasa di Kelantan, Umno tidak memberinya hak royalti minyak.

Seterusnya... | 5346 bytes more | 2 comments | Score: 0)
Telah dibaca 1470 kali

PAS oh PAS

Approved by: paktam
Topik: Kritikan
Oleh Huzaifah Ahmad Yamani

Tatkala genderang Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) pada 2013 dipalu, PAS bukan main bersemangat mendendangkan lagu ‘Putrajaya’. Kala itu, PAS mahu ‘menghijaukan’ Putrajaya, dan demi merealisasikan hasrat itu, PAS bergandingan penuh erat dan ‘kasih-sayang’ dengan sekutunya, PKR dan DAP. Ini realiti, bukan ilusi. Sejarah PRU13 dan PRU12 mencoret sejarah kerjasama itu.

Seterusnya... | 7192 bytes more | comments? | Score: 0)
Telah dibaca 970 kali

Malangnya Nasib Parti PAS ..

Approved by: paktam
Topik: Kritikan
Oleh Mohd Sayuti Omar

Benarkah ni? Kalau benar malanglah nasib parti Pas. Politik hoha hoha macam itik kelaparan dlm gok.. yang menjadi budaya parti2 dlm BN sebelum ini sudah menular dalam parti agama itu.

Inilah bahana kalau menerima nasihat rakan yang jahat.

Seterusnya... | 1048 bytes more | comments? | Score: 0)
Telah dibaca 1559 kali

Kenyataan Tg Haji Hadi- Ibarat Retak Menuggu Belah

Approved by: paktam
Topik: Kritikan
Oleh Abu Hassan Adam

Aku teringat ketika aku masih kanak-kanak dulu. Ada seorang kawan aku sentiasa melafzkan kata-kata seperti yang diperkatakan oleh TG Haji Hadi itu apabila beliau ditanya tentang samada dia mahu bersama atau tidak untuk pergi ke suatu tempat. Jawapannya hampir sama dengan apa yang disuarakan oleh TG Haji Hadi, ‘….Terpulang kepada saya nak hadir ke, tak hadir….”

Seterusnya... | 8536 bytes more | 1 comment | Score: 0)
Telah dibaca 1211 kali

Semuanya ada peluang untuk membuktikan kebaikan, tetapi tidak diambil kesempatan

Approved by: paktam
Topik: Kritikan
Oleh Aspan Alias

Semua pihak tidak mahu mengambil kesempatan keemasan yang ada pada pihak masing-masing untuk membuktikan ketelusan masing-masing dan usaha untuk mempertahankan apa yang ada kepada mereka.Umno masih belum bertindak untuk mengambil kesempatan keemasan untuk parti itu diyakini ramai dengan pengunduran barisan kabinet pada hari ini dan bersara.

Seterusnya... | 4549 bytes more | comments? | Score: 0)
Telah dibaca 712 kali

Hadi, ketahuilah, 13 Mei mustahil berulang

Approved by: tokdalang
Topik: Kritikan
Oleh Haris Zuan

Peristiwa 13 Mei ialah isu eksklusif Umno-Barisan Nasional (BN) dan orang lain yang mahu menyebut, dan apatah lagi membincangkannya, boleh didakwa di bawah Akta Hasutan.Hanya Umno bebas menggunakan isu 13 Mei (versi mereka sudah tentu) untuk membodoh dan menakut-nakutkan bangsa Malaysia, khasnya orang Melayu dan Cina.

Namun, kali ini, Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang, mengeluarkan ancaman yang biasanya hanya dilaungkan oleh Umno – 13 Mei akan berulang jika pilihan raya kerajaan tempatan diadakan semula – dan kali ini Umno tidak pula marah dengan kenyataan Hadi Awang ini.

Seterusnya... | 10860 bytes more | comments? | Score: 0)
Telah dibaca 668 kali

Kemelut dalam Harakah, kebebasan akhbar satu "utopia"

Approved by: paktam
Topik: Kritikan

Oleh Ku seman ku hussain

Saya sangat bersimpati dengan Ketua Pengarang Harakah, Ahmad Lutfi Othman yang diminta meletakkan jawatan kerana masalah “kesihatan” oleh Lembaga Pengarah lidah rasmi Pas itu. Tetapi pada masa yang sama saya tidak terkejut perkara itu berlaku kepada akhbar termasuk Harakah.

Secara peribadi yang berlaku ke atas Ahmad Lutfi adalah suatu yang mengecewakan kerana beliau seorang penulis yang kritis, ada pemikiran dan lantang. Walaupun kami kerap berbeza prinsip dan pandangan tetapi kebolehan beliau tidak dinafikan.

Seterusnya... | 7686 bytes more | comments? | Score: 0)
Telah dibaca 556 kali

Sikit masa lagi, pakatan ini akan berkecai

Approved by: paktam
Topik: Kritikan

Oleh Hasbie Muda

Sepinggan nasi yang dimakan harian akan kita rasai nikmatnya apabila kita terpaksa menelan apa jua makanan pada waktu darurat. Saya pernah menjalani kursus latihan seminggu yang hanya menyediakan nasi berlaukkan garam atau bihun mentah berlaukkan kicap.

Apabila habis latihan dan singgah di warung biasa, nasi yang dipesan itu terasa makanan yang paling sedap dalam dunia.

 

Seterusnya... | 1878 bytes more | comments? | Score: 0)
Telah dibaca 937 kali

Pimpinan Pakatan Rakyat Lemah, Tidak Matang & Tak sepakat

Approved by: paktam
Topik: Kritikan

Oleh Raja Nor Azrin

1. Sejak akhir2 ini, kita boleh saksikan percanggahan pendapat dan pandangan dikalangan pemimpin tertinggi pakatan PR samada dari PAS, PKR dan DAP berhubung pelbagai isu yang melibatkan perbezaan perdekatan dan dasar parti masing2. Perbezaan ini adalah satu lumrah dan hampir mustahil untuk diselesaikan.
Seterusnya... | 4074 bytes more | comments? | Score: 0)
Telah dibaca 997 kali

Adakah Pakatan penuhi aspirasi rakyat

Approved by: paktam
Topik: Kritikan
Oleh Mohd Firdaus Munshi

Kegagalan 26 wakil rakyat Pakatan Rakyat (PR)  menghadirkan diri ketika undian meluluskan Akta Membanteras Keganasan (Pota) mencipta satu lagi naratif politik gelap buat gabungan politik tersebut.  Kenyataan ini berasaskan fakta hanya 60 orang (daripada 86 wakil rakyat PR yang hadir) jika dibandingkan dengan 79 orang wakil rakyat Barisan Nasional (BN).

Seterusnya... | 5171 bytes more | comments? | Score: 0)
Telah dibaca 808 kali

Muktamar   Fahami luahan ahli, jangan tuding jari

Approved by: paktam
Topik: Kritikan
Oleh Mohd Syafiq Abd Aziz

Sekali lagi PAS dikejutkan dengan kenyataan pimpinan PAS Kawasan Batu yang bertindak untuk meletakkan jawatan secara berkumpulan. Apa sudah jadi pada pucuk pimpinan sehinggakan PAS Kawasan Batu membuat tindakan yang digelar "Mufarakah"?

Tak sampai 24 jam juga peristiwa yang berlaku terhadap PAS Kawasan Batu disambut Ketua Dewan Ulama PAS Pahang Ustaz Mokhtar Senik yang menafikan tindakan PAS Batu itu suatu tindakan yang bernas. Sekali lagi pertanyaan yang timbul adalah "apa sudah jadi"?

Seterusnya... | 3051 bytes more | comments? | Muktamar | Score: 0)
Telah dibaca 770 kali

Anak Muda Baru Bersusuh

Approved by: paktam
Topik: Kritikan
Oleh Mohd Sayuti Omar

Apa yang dirakam dalam gambar  ianya benar berlaku. Sekumpulan anak-anak muda yang baru tumbuh susuh dan belajar berkokok dalam "gok" politik membuat unjuk rasa di perkarangan bangunan Pas di Jalan Raja Laut kerana tidak berpuas hati kepada dua pimpinan Pas Dr Mohd Hatta Ramli dan Mohamad Sabu.

Dalam pada itu juga mereka memberi semangat kepada presideng dengan seruan suci lagi mulia; Allahuakbar sebaik saja Hadi sampai di perkarangan pejabat Pas yang dibeli dengan harga RM6.7 juta atas inisiatif Husam Musa dan rakan-rakan itu.

Seterusnya... | 1852 bytes more | 1 comment | Score: 0)
Telah dibaca 1490 kali

Hadi akan u-turn lagi

Approved by: paktam
Topik: Kritikan
Oleh Izmil Amri

Ini bacaan politik kawan-kawan tentang langkah yang akan diambil Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang menjelang mesyuarat Majlis Pimpinan Pakatan Rakyat yang dijadualkan berlangsung selepas Zohor hari ini. Hadi akan membuat u-turn lagi, sepertimana selalu.

 

Seterusnya... | 5110 bytes more | comments? | Score: 0)
Telah dibaca 1017 kali

Ke mana arah tuju politik PR pasca PRU13?

Approved by: paktam
Topik: Kritikan
Oleh Harris Nasril

Penulis bersama ratusan ribu rakyat berhimpun di stadium Kelana Jaya. Rata-ratanya kami hadir sebagai membantah keputusan PRU13 yang didakwa penuh dengn penipuan.Dari pengundi hantu, pengundi asing (baca banglasia), blackout, dan bermacam-macam lagi. Di tangan Datuk Seri Anwar Ibrahim ketika itu, ada 100 000 rakyat yang menanti dengan penuh harapan apa tindakan yang akan dilakukan seterusnya.

Seterusnya... | 6711 bytes more | 2 comments | Score: 0)
Telah dibaca 611 kali

Ahli PAS, sudah-sudahlah bergaduh tu..hentikanlah!

Approved by: paktam
Topik: Kritikan
Oleh Muhammad Khalis Ibrahim

Kelmarin, 25 Januari 2015 merupakan ulang tahun keempat revolusi Mesir, satu kebangkitan rakyat yang tercetus atas kesedaran bagi membenamkan keangkuhan regim pemerintah yang sangat zalim terhadap rakyat.

Tidak melampau jika disebutkan di sini, kebangkitan massa yang berjaya menarik tumpuan masyarakat dunia itu sedikit sebanyak dilatari gerakan Islam di sana; atau lebih tepat, Ikhwanul Muslimin.
Seterusnya... | 8971 bytes more | comments? | Score: 0)
Telah dibaca 760 kali

Pandangan Tg Haji Hadi Agak Ketinggalan Zaman

Approved by: paktam
Topik: Kritikan
Oleh Abu Hassan Adam

Ekoran daripada timbulnya isu yang berkaitan dengan pilihanraya tempatan yang sedang hangat diperbincangkan kini, ternampak bahawa akhir-akhir ini sudah ramai kelihatan pemimpin di Malaysia yang dirasakan sudah tidak berapa sesuai ‘berada’ dan berperanan pada Kurun ke 21. Bukan sahaja Tuan Guru Haji Hadi Awang tetapi ramai lagi pemimpin-pemimpin dari kalangan pemimpin parti kerajaan yang sememangnya kelihatan sudah tidak berapa sesuai. Dan yang anihnya pula golongan ini semacam tidak sedar bahawa mereka sudah agak jumud dan tidak diperlukan dalam zaman yang mencabar ini.

Seterusnya... | 5544 bytes more | comments? | Score: 0)
Telah dibaca 822 kali

Penyamun, Balak, Bala dan Banjir

Approved by: paktam
Topik: Kritikan
Oleh mat_sempoi

"Tidak dinafikan, manusia tidak berkuasa melawan kuasa dan takdir Allah. Tetapi Allah juga telah menyatakan, bahawa kerosakan ini semua berpunca dari manusia sendiri.

"Dan apa jua yg menimpa kamu dari sesuatu kesusahan bala bencana, maka ia adalah disebabkan perbuatan2 drp tangan2 kamu sendiri." (As-Syura, 30).

"
Seterusnya... | 4612 bytes more | comments? | Score: 0)
Telah dibaca 754 kali

Jaringan Berita & Isu

 Harakahdaily
 TranungKite
 Detikdaily
 WartaUtara
 Selatan Online
 Malaysiakini
  Merdekareview
 Utusan Malaysia
 MStar Online
 The Malaysian Insider
 Malaysian Digest
 Suara Keadilan
 SiasahDaily
 Wasilah Online
 The Star Online
 Berita Harian
 Sinar Harian
 Buletin Online
 Utara Online
 Malaysia Today
 Harian Metro
 Bernama
 Kosmo
 Malay Mail
 The SunDaily
 Borneo Post Online
 Sabah Times
 New Straits Times
 MindaRakyat
 Beritasemasa.com
 Open Minda

Survey
Wajarkah larang guna rotan untuk mendidik ?

Ya
Tidak
Berkecuali/Tak kisah



Results
Polls

Votes: 146
Comments: 0
Video Terkini
test
No ratings
Views: 1408
Comments: 7
20-05-2014 11:54

Serang Calon Ibu
No ratings
Views: 1340
Comments: 1
20-05-2014 11:51

Media Semasa
Serang Ibu Calon

@ Detikdaily
Sketsa Semasa

Berita

Waran tangkap pengasas Sarawak Report dikeluarkan, kata polis

PAS mesyuarat Sabtu ini, tentukan tindakan ahli sertai GHB

KJ: Derma RM2.6b buat PM bukan jenayah

Anak MB Umno hambur soalan untuk Najib

Pemberian luar biasa kerana kedudukan adalah rasuah, kata mufti Perlis

Shafie batal jemput Najib rasmi mesyuarat Umno bahagian Semporna

Ketua Polis Negara Tan Sri Khalid Abu Bakar tidak menolak kemungkinan pihaknya a

Kenapa pecat Muhyiddin, Gani, jika RM2.6 bilion cuma derma, soal PAS

Ini perkara gila, kata pengarah SPRM lepas disiasat polis

Mat Sabu enggan komen apa-apa berkaitan PAS lagi
Semua...
Kenyataan Akhbar

“Rombakan Kabinet: Bersama PAS Selamatkan Negara”

Kepada Allah saya berserah.

Undi Tidak Percaya Terhadap Dato Seri Najib Ke Arah Penubuhan Kerajaan Peralihan

Semua Pihak Perlu Bertenang , Elak Provokasi

Dukacita dan kesal atas sikap diskriminasi Felda

Rakyat diminta berwaspada dengan taktik mengalihkan pandangan daripada isu 1MDB

Pecat Segera Isa Samad Dan Ceo FGV!

Kemukakan Bukti Atau henti Fitnah , PASMA Nasihat Zuhdi Marzuki

Gunakan Kebijaksanaan untuk menguruskan konflik

Isu Fitnah Gabungan PAS Dan Umno
Semua...
Surat Pembaca

Sudah-sudahlah politik, tumpu isu kebajikan demi rakyat

HUDUD - Perlu kebijaksanaan menentukan keutamaan

Umno sedang menuju kehancuran

Nasihat buat Gerakan Harapan Baru

Hudud Dan Halatuju PAS

Woi…Apa Yang Teruk Sangat Sekarang???

PELIKNYA PAS.

PAS KINI

Al-Kesahnya 1MDB

Surat Terbuka Kepada Bukan Islam Yang Pernah Sokong PAS, Tapi Kini Membenci PAS
Semua...
Fokus Isu

Skandal pembelian hartanah Mara

FGV menyusuli 1MDB: Lagi Bencana Ekonomi - Bahagian 2.

FGV menyusuli 1MDB- bahagian 1

Rakyat lahirkan Pakatan, perlukah mandat baru?

Gesaan meletak jawatan: OK kepada Pak Lah tetapi tidak OK kepada Najib?

1MDB: Rompakan terdahsyat

1MDB ‘Frankenstein’ yang bakal musnahkan Najib

Apabila Khairy berleter seperti pembangkang

PRK Permatang Pauh: Laluan berliku

Akta rimba selepas tekanan ekonomi
Semua...
Artikel

Usaha memperbodoh rakyat secara terang-terangan

Soalan Berkaitan RM2.6 Billion

1MDB Dan Pokok Durian Sebatang

Jangan persoal keikhlasan penderma

'Siapa sanggup derma RM2.6b tanpa balasan?'

PRU bukan esok, namun masa tidak lagi menyebelahi Najib

Kita perlu berkawan, bukan bermusuh, untuk berdepan dengan regim

Siapa murah hati derma RM2.6 bilion kepada Najib?

FGV dulu megah, kini rebah ke tanah

Gugurnya seorang lagi TPM

Dia Mat Sabu .

Mimpi Nabi Tapi Pelik : Benarkah ?

Badi Mahathir kini sudah terkena Najib

Najib ‘bunuh diri’ biarkan Muhyiddin, Shafie kekal dalam Umno

TPPA: Perdagangan bebas yang tidak bebas
Semua...
Catatan Menara

Nuzul al-Quran, puasa Ramadan eratkan hubungan kaum

Lawan GST, jihad bersanad daripada Tok Janggut?

PBAKL hanya berkaitan duit, bukan kebenaran

Makna ‘pesta’ dan kerosakan Umno dengannya

Benggali dahulu bukanlah Bangla yang sekarang

Rambut, satu tinjauan ringkas ke atas sastera Melayu Islam

Budaya K-Pop dan kesesatan Barat berpisah tiada

Bagaimana menghasut rakyat menyintai budaya perlawanan?

Wacana al-Fasad: Umno Apco merosakkan ilmu dan sistem nilai

Akhbar, majalah siswa asas kebangkitan kuasa pelajar
Semua...
Umum

Abaikan GHB, bangunkan Jemaah – Ustaz Nasrudin

'Saya terima apa jua ketentuan'

Kemelut PR semakin meruncing

"Saya kecewa ketirisan meningkat"

Masa Untuk Melakukan Lonjakan

Menang atau kalah, dua-dua pun boleh terus khidmat

Bimbang 'cai undi' musnahkan parti

Hudud bagi impak ketegasan Pas

Visi Tuan Ibrahim: PAS sensitif isu rakyat

Laksana POTA: Kerajaan akan hadapi suasana lebih buruk
Semua...

  Ahmad Lutfi Othman
  Azizi Abdullah
  Abdul Kadir Jasin
  Mahaguru58
  Merah Tinta
  Amdang 81
  Ibnu Hasyim
  Cucu Mat Kilau
  Tun Dr Mahathir
  Rockys Bru
  Screenshots
  Cikgu Nuri’s Online
  Attakiri
  Abu Ayysah
  Suhaimi Taib
  Redhuan D. Oon
  Lagenda Buta
  Orang Klawang
  Tok Pijat
  Zahid Yusof
  Taranama
  Pemuda BukitKatil
  Kedahlenie..!!
  Dr Fikrah
  Putera Batu
  Addin
  Budu Online

  ...penarik beca
  Roslan SMS Corner
  Amin Iskandar
  A L- H U S S E Y N
  Ketua Perusuh
  Kuda Kepang
  Kickdefella
  Kuda Ranggi
  Putera Maya
  Lanh14
  Wan Nordin Yaacob
  Khalid samad
  Jed Yoong
  Dr. Hj. Hamirdin
  Malaysia Waves
  Sofi Wahab
  Telahan Politik
  Boneka, Penyu, SPR
  Jamaludin Md Isa
  Helang Jagat
  Meli Kapak Jangak
  Hishamuddin Rais

  Tun Telanai
  Faisal Tehrani
  Ibrahim Baba
  Fudzail
  Drs Idham Lim
  Ust Nasrudin
  Zaharuddin.Net
  Al-Bakistani
  SaifulIslam.Com
  Dr. Mohd Asri
  sya~reformis
  al-Kerohi
  Aduka Taruna
  Nik Abdul Nik Aziz
  jahilGoBlog
  Edyesdotcom
  Bulan Penuh 2012
  Rosli Salem
  Che Kamala
  Rusli Islam
  klpost.com
  Jiwo Kelete
  Cenangau
  Pemuda Wilayah
  Lilahi taala
  Kalam Perantau
  Tempe Goreng
  Sokong PR
  Janggut
  Tarmizi Mohd Jam
  Kopitiam Bang Nan
  Pink Turtle
  Perisik Rakyat
  Siasahdaily
  Pahang daily
  Sabahdaily
  Kampus Negara
  Al Banjari
  Bumi Perak
  Zabidi Morad
  Ahmad Fadhil
  Eddie Putra
  Amirulreza
  Rozmal Malakan
  Republik kata
  Go Malaysia
  Ahli Parlimen PAS
  A.M.K.N.S.
  Ust Idris Ahmad
  Mummy Rokiah
  Greenboc
  Lagi....
* Tidak mengikut susunan keutamaan
design by ethaidesign.com