Home Hantar Artikel Ke Forum Menu Berita Menua Akaun Anda Tops Hits Maklum Balas Iklan
Iklan Berbayar
Rawatan Dadah Secara Islam

Rahsia Suami Gagah Istrei Sayang



Mengatasi Masalah Diabetes

Untuk tempahan iklan sila klik di sini
Login/Masuk
Nickname

Password

Don't have an account yet? You can create one. As a registered user you have some advantages like theme manager, comments configuration and post comments with your name.
Modules
· Home
· Arkib Berita
· Cetak Artikel
· Feedback
· Flash_Player
· Forums
· iklandetik
· Journal
· News_sol
· Private Messages
· PRK Sg. Limau
· Recommend Us
· Search
· Shout Box
· Submit News
· Surveys
· Top 10
· Topics
· TopikML
· Web Links
· Your Account
Shout Box

Only registered users can shout. Please login or create an account.
Minda Lutfi

Melepasi jerangkap kerusi panas MB Selangor

Pelantikan Azmin, peranan raja dan krisis yang tidak reda

Isu Johor, rakyat terabai dalam muktamar PAS di Batu Pahat

Konflik dalaman PAS: Menang jadi arang

Krisis MB S'gor: Jangan sampai malu mengaku ahli PAS

Susan, Safwan dan Beng Hock

Aktivis akar umbi ini mempunyai tanggapan dan sudut pandang tersendiri

Mengapa Prof Redzuan perlu dipecat?

'Ya, gaji menteri kita bukan besar sangat, tapi ...'

Riuh-rendah kisah Firdaus akan segera berakhir ....
Semua...
Pendapat

Kabinet baru atau kerajaan campuran?

Najib dan Zahid, pertembungan hitam dengan putih

PAC masih cukup korum dan boleh berfungsi macam biasa

Bagaimana kedudukan Muhyiddin sebagai Timbalan Presiden Umno?…

Petanda awal menunjukkan kemungkinan MH370 akhirnya ditemui!

Menilai punca di sebalik rombakan kabinet Najib

Pemecatan TPM: Perhimpunan Agung Khas Umno Dan BN Perlu diadakan

Terkuburnya impian 4 timbalan perdana menteri

Pemecatan Gani satu bencana perundangan

Gugur Muhyiddin: Pandangan Presiden PAS jauh ke depan
Semua...
Penulis Tamu

Tak salah terima wang, ayuh kaut selagi boleh

Jawatan TPM memang ghanimah buat Zahid

Hikmah di sebalik pemecatan Muhyiddin

Gabenor Bank Negara, Pegawainya Dan Pasukan Khas Pula Jadi Sasaran

Gugur Muhyiddin, tukar Gani Patail bermotif 1MDB

Masyarakat Malaysia sedang perhati tingkah laku kita

Jika YB larikan kerusi, bermaruahkah Anwar, LKS?

Ikram desak suruhanjaya diraja siasat 1MDB

Apakah tindakan Muhyiddin seterusnya?

Hari gelap buat Malaysia
Semua...
Open Artikel

Melihat Kabinet baharu Najib secara rasional

Islam terus jadi taruhan tarik undi Melayu

Jangan jadi hipokrit

Pakatan hancur, kepemimpinan PAS berpecah

Berakhirnya Pakatan, mimpi indah atau ngeri buat Umno

Dalam benci ada sayang

Apa Hadi nak kata?

Awasi anasir surbersif di media cetak Umno arus perdana

LIM Kit Siang kukuhkan kedudukan hadi

Hadi, survival Pas dan UMNO?
Semua...
Kritikan

Mungkin PAS hanya dapat bertahan 2 tahun lagi ?

Sikit masa lagi, pakatan ini akan berkecai

Menunggu Hadi bertemu pemimpin Pakatan

Pimpinan Pakatan Rakyat Lemah, Tidak Matang & Tak sepakat

Perangai politik buruk presiden PAS

Adakah Pakatan penuhi aspirasi rakyat

Padan muka PAS ditipu hidup hidup oleh Umno!

Fahami luahan ahli, jangan tuding jari

PAS oh PAS

Anak Muda Baru Bersusuh
Semua...
Rangking Forum
Kedudukan Forumer:
© 2009 Detikdaily
Online
Welcome, Anonymous
Nickname
Password
(Register)
Membership:
Latest: moledarrin9
New Today: 0
New Yesterday: 3
Overall: 24815

People Online:
Visitors: 529
Members: 1
Total: 530

Online Now:
01: _MYGB chingkoq
Anonymous Online

Statistik RealTime Semasa:

Sila klik..
Detikdaily: Surat Pembaca

Search on This Topic:   
[ Go to Home | Select a New Topic ]

HUDUD - Perlu kebijaksanaan menentukan keutamaan

Approved by: paktam
Topik: Surat Pembaca
Oleh abuamar

" Dalam menjalani kehidupan ini,satu perkara yg mesti kita sedar dan ingat ialah TIDAK SEMUA PERKARA YG WAJIB ITU MAMPU KITA LAKSANAKAN. Kita mestilah bijak dalam menentukan yg mana satu yg mesti diutamakan dan yg mana pula yg terpaksa KIV.Perkara yg wajib, dan kita pula mampu melaksanakan nya,kita mestilah bersegera melaksanakannya. Manakala perkara yg juga wajib,TAPI kita belum mampu utk melaksanakan nya, MAKA KITA TERPAKSALAH KIV perkara tersebut."
Seterusnya... | 2567 bytes more | 2 comments | Score: 0)
Telah dibaca 290 kali

Nasihat buat Gerakan Harapan Baru

Approved by: paktam
Topik: Surat Pembaca
Oleh ISMAIL BQ

WAJARKAH tidak meletak jawatan jika ingin tinggalkan PAS dengan alasan kerusi dimenangi bersama dengan Pakatan Rakyat?
 
Jika begitu, mengapa sebelum ini wujud desakan mengeluarkan PAS daripada kerajaan Pulau Pinang dan Selangor sedangkan dua kerajaan negeri itu dimenangi dengan kerjasama PAS? Apabila PAS tidak mengendahkan desakan itu, mereka dituduh sebagai sayang jawatan.
 

Seterusnya... | 4674 bytes more | comments? | Score: 0)
Telah dibaca 798 kali

Woi…Apa Yang Teruk Sangat Sekarang???

Approved by: paktam
Topik: Surat Pembaca
Oleh IsaLinggi

"Sebenarnya memang malas sekali untuk aku bercakap tentang situasi semasa negara kita sekarang kerana apabila aku bercakap, maka darah tinggi aku pun naik dan akhirnya terbang lagi duit kerana bayaran kelinik.

Tapi lagi didiamkan, aku lihat semakin menjadi-jadi keadaannya. Sekarang aku dah tak tahan lagi dan aku nak bercakap.

"
Seterusnya... | 11987 bytes more | comments? | Score: 0)
Telah dibaca 928 kali

PAS KINI

Approved by: paktam
Topik: Surat Pembaca
Oleh abuamar

"PAS KINI. sejak G18 di bersarakan oleh kumpulan ulamak drp kepimpinan PAS ,kini terasa sangat PAS KURANG MENYENGAT dalam isu2 negara . Jika sebelum ini PAS lantang memperjuangkan kesengsaraan rakyat akibat penindasan pemerintah, dan lantang mengkritik kebobrokkan dasar pemerintahan Negara, tapi kini PAS kelihatannya lebih senyap dan menyepi malah ada pemimpin utamanya yang berkata kurang bercakap itu baik "
Seterusnya... | 1764 bytes more | comments? | Score: 0)
Telah dibaca 1272 kali

Surat Terbuka Kepada Bukan Islam Yang Pernah Sokong PAS, Tapi Kini Membenci PAS

Approved by: paktam
Topik: Surat Pembaca
Oleh ramziredang

"Tuan tuan Semua,

 Sedih dan rindunya bila terkenang saat saat tuan tuan yang bukan Islam mesra dengan kami.  Kami juga terkenang kenangan indah ketika tuan tuan semua tanpa segan silu memakai baju berlambangkan PAS. Kami gembira sambil mengalir airmata bila melihat dari kalangan tuan tuan yang bukan islam, memanjat tiang untuk memasang bendera PAS. Saat itu terasa, antara anda dan kami sudah tidak ada lagi benteng yang memisahkan kita, kemesraan kita memang lahir dari lubuk hati yang paling ikhlas. Tetapi maafkan kami, tanpa kami sendiri duga, pemimpin kami sendiri yang merosakkan segalanya. Maafkan kami tuan

"
Seterusnya... | 6699 bytes more | comments? | Score: 0)
Telah dibaca 1306 kali

Parti baharu, belajarlah daripada sejarah

Approved by: paktam
Topik: Surat Pembaca

Oleh IRFAN ES

PARTI politik adalah sebuah organisasi ditubuhkan oleh sekumpulan individu bertujuan untuk mencapai matlamat yang sama, melalui kuasa politik.Bila bercakap matlamat yang sama (common goal), itulah yang dipanggil sebagai ideologi.

Itulah sifat parti-parti politik di Malaysia. UMNO, MCA dan MIC dengan ideologi kebangsaan. PAS dengan ideologi Islam. PKR dengan pandangan liberalisme sosial. DAP dengan konsep Malaysian Malaysia.

Seterusnya... | 2265 bytes more | comments? | Score: 0)
Telah dibaca 731 kali

Peringatan untuk Pegawai yang menerima ELAUN KERAIAN.

Approved by: paktam
Topik: Surat Pembaca

Oleh Salwa

Bagi Pegawai-pegawai kerajaan gred 43 keatas, mereka diperuntukan dengan elaun keraian yang merupakan sebahagian daripada pendapatan mereka.elaun keraian diberikan berdasarkan Pekeliling Perkhidmatan Awam di perenggan A2,lampiran G bil 1..

Imbuhan Tetap Keraian yang diberikan kepada pegawai dalam kumpulan Pengurusan dan Profesional merupakan elaun yang dibayar atas kadar tetap mengikut gred yang disandang.

 

Seterusnya... | 2096 bytes more | comments? | Score: 0)
Telah dibaca 1020 kali

Cerita Uncang guli.

Approved by: paktam
Topik: Surat Pembaca
Oleh abuamar

"Teringat kesah zaman kecik-kecik dulu. Antara hobi kami ialah main guli kaca. Guli tu biasanya disimpan dalam uncang kain.Yang kreatif,maka cantiklah uncang dia. Uncang teman termasuk yang agak cantik."
Seterusnya... | 4317 bytes more | comments? | Score: 0)
Telah dibaca 342 kali

Tiada lagi peduli akan derita rakyat?

Approved by: paktam
Topik: Surat Pembaca
Oleh ABU HASSAN ADAM

KERAJAAN Malaysia tentulah ada sebabsebab tertentu mengapa mereka menaikkan harga minyak.RON 95 naik 10 sen. RON 97 naik 20 sen. Dan tentulah pihak kerajaan telah begitu bersedia dengan berbagai alasan untuk menaikkan harga minyak.

Sama ada alasan itu alasan yang munasabah atau tidak, kelihatan semacam tidak dipedulikan. Yang pentingnya harga minyak perlu dinaikkan demi untuk “kepentingan negara.”

Seterusnya... | 5749 bytes more | comments? | Score: 0)
Telah dibaca 503 kali

Wabak denggi bawaan rakyat sendiri

Approved by: paktam
Topik: Surat Pembaca
Oleh Anak Murid Ruhi Hayat

Menemui saudara-saudaraku rakyat Malaysia. Diharap kalian berada dalam keadaan sihat sejahtera di samping keluarga dan rakan-rakan.

Tujuan aku menulis surat ini hanya sekadar membawa panji peringatan, sebagaimana firman tuhan untuk berpean-pesan dengan kebenaran, serta berpesan-pesan dengan kesabaran.

Seterusnya... | 5611 bytes more | comments? | Score: 0)
Telah dibaca 287 kali

Umno sedang menuju kehancuran

Approved by: paktam
Topik: Surat Pembaca

Oleh Marwan Shukrimun

Saya baru sempat membelek laporan reshuffle kabinet Najib. Nampaknya Umno makin parah. Muhyidin, Gani Patail tak akan berdiam diri. Zahid Hamidi juga licik. Mahathir sedang mengatur plan terbaru. Ahmad Maslan bakal mengharukan keadaan. Keadaan tidak akan lebih tenteram dari dulu.

Umno sedang menuju kehancuran. Lalu apa tindakan kita terus melihat parti zalim ini benar-benar berkubur?

Seterusnya... | 1580 bytes more | comments? | Score: 0)
Telah dibaca 738 kali

Hudud Dan Halatuju PAS

Approved by: paktam
Topik: Surat Pembaca
Oleh abuamar

"HUDUD DAN HALATUJU PAS.
Tiada org Islam yg beriman yg menolak HUDUD,kerana hudud itu adalah ketetapan Allah dan wajib di imani dan dilaksanakan. Cuma terdapat perbedaan pendapat bagaimana HENDAK MELAKSANAKANNYA, "
Seterusnya... | 2837 bytes more | comments? | Score: 0)
Telah dibaca 382 kali

PELIKNYA PAS.

Approved by: paktam
Topik: Surat Pembaca
Oleh abuamar

"PAS sebagai sebuah gerakkan Islam,sepatutnya bergerak berdakwah secara hikmah dan bijaksana dan lemahlembut. – itulah yg diperintahkan ALLAH dan Rasul NYA. Tapi PAS sebaliknya lebih suka memakihamun dan menggunakan bahasa kasar spt barua, tolol,munafik,anjing,macai,jebon dan lain2. Cara dan Kaedah PAS ini menyebabkan masyarakat semakin menjauhi PAS dan Islam. Bila masyarakat menolak Islam,maka PAS lah yg mesti bertanggung jawab, sebab itu semua adalah angkara mereka."
Seterusnya... | 1619 bytes more | comments? | Score: 5)
Telah dibaca 602 kali

Al-Kesahnya 1MDB

Approved by: paktam
Topik: Surat Pembaca
Oleh abuamar

" Alkesahnya 1MDB Kesah 1MDB ni dah berlarutan agak lama. Umpama benang , kusut nya bukan makin terungkai,tapi semakin mengusut. Persoalan yg begitu mudah ,kenapa payah sangat nak menjelaskan nya?. ,Kenapa dibuka pula masalah2 baru spt siapa bocorkan rahsia, konspirasi nak jatuhkan PM ,dokumen tulin atau palsu, nak saman yg tak saman-saman .Rakyat semakin dan keliru."
Seterusnya... | 4125 bytes more | comments? | Score: 0)
Telah dibaca 1213 kali

Surat terbuka buat Mat Sabu, Harapan Baru

Approved by: paktam
Topik: Surat Pembaca

Oleh ONG OOI HENG

Saudara Mohamad  Sabu,

Terlebih dahulu, izinkan saya gunakan gelaran Mat Sabu untuk berinteraksi sepanjang surat terbuka ini.

Syabas dan tahniah saya ucapkan kepada saudara Mat Sabu dan pemimpin-pemimpin yang menjayakan pembentukan Gerakan Harapan Baru (GHB).

Seterusnya... | 7578 bytes more | comments? | Score: 0)
Telah dibaca 461 kali

Hide   Amaran Bala Allah Pertama, Bas Bawa Pemimpin PAS Terbakar

Approved by: paktam
Topik: Surat Pembaca
Oleh ramziredang

"Baru beberapa minggu lepas saya sudah menulis memberi amaran, PAS bakal ditimpa bala Allah swt kerana perangai buruk yang membawa fitnah kepada kemurniaan islam. Semalam bas yang membawa AJK chai PAS pusat, ustaz taliban telah terbakar hangus. Nasib baik tidak ada orang yang cedera dan sempat menyelamatkan diri. Kejadian berlaku di lebuhraya plus kilometer 264 berhampiran plaza tol seremban. Bas dikatakan dalam perjalanan ke majlis berbuka puasa bersama haji hadi."
Seterusnya... | 3906 bytes more | comments? | Hide | Score: 0)
Telah dibaca 986 kali

Kaitan Rahsia Antara 1MDB Dan Parti Baru GHB

Approved by: paktam
Topik: Surat Pembaca
Oleh ramziredang

"Benarlah hidup kita ini penuh dengan rahsia tersirat. Mereka merancang, Allah swt merancang tetapi perancangan Allah swt mengatasi segala perancangan. Ada dua peristiwa besar yang melanda negara kita, iaitu rentetan rentetan 1MDB dan juga buhan parti Islam baru menggantikan PAS iaitu Gerakan Harapan Baru. Tanpa kita sedari keduanya ada kaitan rahsiarancangan penu."
Seterusnya... | 6698 bytes more | comments? | Score: 0)
Telah dibaca 660 kali

Dakwaan WSJ, mana suara agamawan?

Approved by: paktam
Topik: Surat Pembaca

Oleh MUHAMMAD WAFIUDDIN ROSLI

PERSATUAN Mahasiswa Islam Universiti Malaya (PMIUM) menggesa institusi agama supaya mengeluarkan kenyataan dan pendapat berhubung isu yang hangat diperkatakan terhadap YAB Datuk Seri Najib yang sedang menerajui kepimpinan negara ketika ini.

PMIUM merasakan golongan agamawan perlu menyatakan pendapat yang telah dibahaskan menerusi aspek perbahasan ilmiah yang digariskan oleh Islam.

Seterusnya... | 2121 bytes more | comments? | Score: 0)
Telah dibaca 762 kali

Ubat kuat jenis apa Najib guna

Approved by: paktam
Topik: Surat Pembaca
Oleh Hj Osama

Pendedahan terbaru WSJ (The Wall Street Journal) tentang bagaimana sebanyak Usd700 juta dimasukkan ke dalam akaun peribadi Datuk Seri Najib Razak adalah satu pendedahan paling menarik dan mengejutkan.

Pendedahan ini merupakan siri serangan yang berterusan dan ia dilihat sebagai antara serangan terbaik pernah dilakukan.

Seterusnya... | 2687 bytes more | comments? | Score: 0)
Telah dibaca 822 kali

Fakta Ringkas Pas Akan Kalah Kelantan

Approved by: paktam
Topik: Surat Pembaca
Oleh ramziredang

"PRU 13, semua bandar di malaysia PR menang kecuali Johor Bharu dan Kangar. Di Kelantan semua pekan utama PR menang kecuali Air Lanas(Jeli), Galas(Gua Musang) dan Kok Lanas (Kota Bharu). Rumusan: pengundi bandar bermaklumat, berubah kepada PR."
Seterusnya... | 5394 bytes more | comments? | Score: 0)
Telah dibaca 1382 kali

Jaringan Berita & Isu

 Harakahdaily
 TranungKite
 Detikdaily
 WartaUtara
 Selatan Online
 Malaysiakini
  Merdekareview
 Utusan Malaysia
 MStar Online
 The Malaysian Insider
 Malaysian Digest
 Suara Keadilan
 SiasahDaily
 Wasilah Online
 The Star Online
 Berita Harian
 Sinar Harian
 Buletin Online
 Utara Online
 Malaysia Today
 Harian Metro
 Bernama
 Kosmo
 Malay Mail
 The SunDaily
 Borneo Post Online
 Sabah Times
 New Straits Times
 MindaRakyat
 Beritasemasa.com
 Open Minda

Survey
Wajarkah larang guna rotan untuk mendidik ?

Ya
Tidak
Berkecuali/Tak kisah



Results
Polls

Votes: 143
Comments: 0
Video Terkini
test
No ratings
Views: 1404
Comments: 7
20-05-2014 11:54

Serang Calon Ibu
No ratings
Views: 1329
Comments: 1
20-05-2014 11:51

Media Semasa
Serang Ibu Calon

@ Detikdaily
Sketsa Semasa

Berita

Keluarga bimbang kemungkinan ditangkap, Muhyiddin hubungi Zahid - See more at: h

Raja Nong Chik sokong kerjasama Umno-PAS

Hadi, Haron jumpa Najib 3 kali bincang isu hudud, kata sumber

Azalina, jangan rasa jadi menteri lebih besar daripada kuasa Allah

Presiden Umno ada akaun amanah parti bukan aneh

Khalid: 3 tahanan disiasat kes dokumen bocor

#TangkapNajib: 29 ditahan untuk disiasat

Buku JASA bantu Najib jawab kritikan

Kenapa tiada tindakan terhadap Muhyiddin, soal PKR

Isu Muhyiddin tak jejaskan Umno
Semua...
Kenyataan Akhbar

“Rombakan Kabinet: Bersama PAS Selamatkan Negara”

Kepada Allah saya berserah.

Undi Tidak Percaya Terhadap Dato Seri Najib Ke Arah Penubuhan Kerajaan Peralihan

Semua Pihak Perlu Bertenang , Elak Provokasi

Dukacita dan kesal atas sikap diskriminasi Felda

Rakyat diminta berwaspada dengan taktik mengalihkan pandangan daripada isu 1MDB

Pecat Segera Isa Samad Dan Ceo FGV!

Kemukakan Bukti Atau henti Fitnah , PASMA Nasihat Zuhdi Marzuki

Gunakan Kebijaksanaan untuk menguruskan konflik

Isu Fitnah Gabungan PAS Dan Umno
Semua...
Surat Pembaca

HUDUD - Perlu kebijaksanaan menentukan keutamaan

Umno sedang menuju kehancuran

Nasihat buat Gerakan Harapan Baru

Hudud Dan Halatuju PAS

Woi…Apa Yang Teruk Sangat Sekarang???

PELIKNYA PAS.

PAS KINI

Al-Kesahnya 1MDB

Surat Terbuka Kepada Bukan Islam Yang Pernah Sokong PAS, Tapi Kini Membenci PAS

Surat terbuka buat Mat Sabu, Harapan Baru
Semua...
Fokus Isu

Skandal pembelian hartanah Mara

FGV menyusuli 1MDB: Lagi Bencana Ekonomi - Bahagian 2.

FGV menyusuli 1MDB- bahagian 1

Rakyat lahirkan Pakatan, perlukah mandat baru?

Gesaan meletak jawatan: OK kepada Pak Lah tetapi tidak OK kepada Najib?

1MDB: Rompakan terdahsyat

1MDB ‘Frankenstein’ yang bakal musnahkan Najib

Apabila Khairy berleter seperti pembangkang

PRK Permatang Pauh: Laluan berliku

Akta rimba selepas tekanan ekonomi
Semua...
Artikel

Badi Mahathir kini sudah terkena Najib

Najib ‘bunuh diri’ biarkan Muhyiddin, Shafie kekal dalam Umno

TPPA: Perdagangan bebas yang tidak bebas

Seolah-olah kabinet anti penyiasatan 1MDB

Malaysia seperti apa sedang kita bina?

TPPA: Agenda tersembunyi AS

Diantara pelapik-pelapik baru dengan pelapik-pelapik pencen

Muhyiddin mahu jadi PM?

Tangkap mereka yang benar-benar bersalah

Penyelesaian segera isu Najib

Tangkapan bertujuan takutkan aktivis berhimpun

Peletakan jawatan Exco Puteri Umno Malaysia

Malaysia dan politik sosok peribadi

PM perlu bubar Parlimen segera

Nafi berita Presiden PAS disiarkan Berita Harian
Semua...
Catatan Menara

Nuzul al-Quran, puasa Ramadan eratkan hubungan kaum

Lawan GST, jihad bersanad daripada Tok Janggut?

PBAKL hanya berkaitan duit, bukan kebenaran

Makna ‘pesta’ dan kerosakan Umno dengannya

Benggali dahulu bukanlah Bangla yang sekarang

Rambut, satu tinjauan ringkas ke atas sastera Melayu Islam

Budaya K-Pop dan kesesatan Barat berpisah tiada

Bagaimana menghasut rakyat menyintai budaya perlawanan?

Wacana al-Fasad: Umno Apco merosakkan ilmu dan sistem nilai

Akhbar, majalah siswa asas kebangkitan kuasa pelajar
Semua...
Umum

'Saya terima apa jua ketentuan'

Kemelut PR semakin meruncing

"Saya kecewa ketirisan meningkat"

Masa Untuk Melakukan Lonjakan

Menang atau kalah, dua-dua pun boleh terus khidmat

Bimbang 'cai undi' musnahkan parti

Hudud bagi impak ketegasan Pas

Visi Tuan Ibrahim: PAS sensitif isu rakyat

Laksana POTA: Kerajaan akan hadapi suasana lebih buruk

Bukan sekadar beri kenyataan, tetapi bantulah mereka - Mat Sabu
Semua...

  Ahmad Lutfi Othman
  Azizi Abdullah
  Abdul Kadir Jasin
  Mahaguru58
  Merah Tinta
  Amdang 81
  Ibnu Hasyim
  Cucu Mat Kilau
  Tun Dr Mahathir
  Rockys Bru
  Screenshots
  Cikgu Nuri’s Online
  Attakiri
  Abu Ayysah
  Suhaimi Taib
  Redhuan D. Oon
  Lagenda Buta
  Orang Klawang
  Tok Pijat
  Zahid Yusof
  Taranama
  Pemuda BukitKatil
  Kedahlenie..!!
  Dr Fikrah
  Putera Batu
  Addin
  Budu Online

  ...penarik beca
  Roslan SMS Corner
  Amin Iskandar
  A L- H U S S E Y N
  Ketua Perusuh
  Kuda Kepang
  Kickdefella
  Kuda Ranggi
  Putera Maya
  Lanh14
  Wan Nordin Yaacob
  Khalid samad
  Jed Yoong
  Dr. Hj. Hamirdin
  Malaysia Waves
  Sofi Wahab
  Telahan Politik
  Boneka, Penyu, SPR
  Jamaludin Md Isa
  Helang Jagat
  Meli Kapak Jangak
  Hishamuddin Rais

  Tun Telanai
  Faisal Tehrani
  Ibrahim Baba
  Fudzail
  Drs Idham Lim
  Ust Nasrudin
  Zaharuddin.Net
  Al-Bakistani
  SaifulIslam.Com
  Dr. Mohd Asri
  sya~reformis
  al-Kerohi
  Aduka Taruna
  Nik Abdul Nik Aziz
  jahilGoBlog
  Edyesdotcom
  Bulan Penuh 2012
  Rosli Salem
  Che Kamala
  Rusli Islam
  klpost.com
  Jiwo Kelete
  Cenangau
  Pemuda Wilayah
  Lilahi taala
  Kalam Perantau
  Tempe Goreng
  Sokong PR
  Janggut
  Tarmizi Mohd Jam
  Kopitiam Bang Nan
  Pink Turtle
  Perisik Rakyat
  Siasahdaily
  Pahang daily
  Sabahdaily
  Kampus Negara
  Al Banjari
  Bumi Perak
  Zabidi Morad
  Ahmad Fadhil
  Eddie Putra
  Amirulreza
  Rozmal Malakan
  Republik kata
  Go Malaysia
  Ahli Parlimen PAS
  A.M.K.N.S.
  Ust Idris Ahmad
  Mummy Rokiah
  Greenboc
  Lagi....
* Tidak mengikut susunan keutamaan
design by ethaidesign.com