Home Hantar Artikel Ke Forum Menu Berita Menua Akaun Anda Tops Hits Maklum Balas Iklan
Iklan Berbayar
Rawatan Dadah Secara Islam

Rahsia Suami Gagah Istrei Sayang




Untuk tempahan iklan sila klik di sini
Login/Masuk
Nickname

Password

Don't have an account yet? You can create one. As a registered user you have some advantages like theme manager, comments configuration and post comments with your name.
Modules
· Home
· Arkib Berita
· Cetak Artikel
· Feedback
· Flash_Player
· Forums
· iklandetik
· Journal
· News_sol
· Private Messages
· PRK Sg. Limau
· Recommend Us
· Search
· Shout Box
· Submit News
· Surveys
· Top 10
· Topics
· TopikML
· Web Links
· Your Account
Shout Box

Only registered users can shout. Please login or create an account.
Minda Lutfi

Melepasi jerangkap kerusi panas MB Selangor

Pelantikan Azmin, peranan raja dan krisis yang tidak reda

Isu Johor, rakyat terabai dalam muktamar PAS di Batu Pahat

Konflik dalaman PAS: Menang jadi arang

Krisis MB S'gor: Jangan sampai malu mengaku ahli PAS

Susan, Safwan dan Beng Hock

Aktivis akar umbi ini mempunyai tanggapan dan sudut pandang tersendiri

Mengapa Prof Redzuan perlu dipecat?

'Ya, gaji menteri kita bukan besar sangat, tapi ...'

Riuh-rendah kisah Firdaus akan segera berakhir ....
Semua...
Pendapat

Maka kuninglah Kuala Lumpur

Laungan Merdeka sebenar apabila menteri wartakan rakyat penjenayah

Pandangan dari perhimpunan Bersih 4

Apa yang indah tentang Bersih 4.0?

“Integriti Kerajaan Sudah Musnah”

Ada pujuk, ada paksakah buat Najib?

Apa kesudahan kisah Najib?

Menyekat Pelajar Universiti Menyertai Bersih 4 - Satu 'Kezaliman'

Bersih dan rakyat harus sokong perubahan yang betul

Kerajaan tidak tahu urus demo
Semua...
Penulis Tamu

Bersih, harapan baru dan merdeka

Kalau Najib ada secebis maruah dan harga diri ....

Makna kehadiran Dr Mahathir ke himpunan Bersih 4

Akta tidak halang rakyat berundur dari perjuangan

Hudud: Umno bukan tipu PAS, tapi tipu Allah

Jangan takut pada baju

Kecewa,sepantas kilat permohonan nama parti Islam ditolak

Selamatkan Negara : Hadir Bersih 4.0

Najib Guna Melayu Dan Umno Untuk Selamatkan Diri

Kita harus bertindak dan selamatkan Malaysia tercinta!
Semua...
Open Artikel

Pas berpecah, siapa untung?

Tangkap Dr Mahathir dan Muhyiddin

Timbalan perdana menteri jangan kelirukan rakyat

Think Tank bukan zombie alam siber

PAS bimbang mimpi ngeri kembali berulang

Krisis politik Melayu membimbangkan

MIC: Krisis semakin kusut atau bertambah baik

TSMY Perlu Muhasabah Diri, Bukan Melemahkan Jentera Parti

“Tiada esok bagimu” wahai Umno ...

Kenapa saya tidak akan pergi #Bersih4
Semua...
Kritikan

Harapan baharu atau haru-biru?

Mungkin PAS hanya dapat bertahan 2 tahun lagi ?

Sikit masa lagi, pakatan ini akan berkecai

Menunggu Hadi bertemu pemimpin Pakatan

Pimpinan Pakatan Rakyat Lemah, Tidak Matang & Tak sepakat

Perangai politik buruk presiden PAS

Adakah Pakatan penuhi aspirasi rakyat

Padan muka PAS ditipu hidup hidup oleh Umno!

Fahami luahan ahli, jangan tuding jari

PAS oh PAS
Semua...
Rangking Forum
Kedudukan Forumer:
© 2009 Detikdaily
Online
Welcome, Anonymous
Nickname
Password
(Register)
Membership:
Latest: fineskin65
New Today: 0
New Yesterday: 0
Overall: 24827

People Online:
Visitors: 677
Members: 0
Total: 677
Anonymous Online

Statistik RealTime Semasa:

Sila klik..
Detikdaily: Surat Pembaca

Search on This Topic:   
[ Go to Home | Select a New Topic ]

Melayu sudah cukup dibangsatkan perdana menteri

Approved by: paktam
Topik: Surat Pembaca
Oleh Hafidz Baharom

Sebagai seorang bangsa Melayu yang tidak memihak kepada mana-mana parti politik, saya tercengang membaca berita hari ini di mana perdana menteri kita sendiri mengatakan tanpa Umno, Melayu akan 'dibangsatkan'.

Apakah Datuk Seri Najib Razak sudah lupa dia sendiri sebagai presiden Umno yang membangsatkan Melayu sepanjang tempoh sebagai perdana menteri?

Seterusnya... | 4049 bytes more | comments? | Score: 5)
Telah dibaca 1124 kali

Surat terbuka kepada Tan Sri Johan Jaafar, SPRM

Approved by: paktam
Topik: Surat Pembaca
Oleh Zuhazmi Shariff

Saya merujuk Tan Sri Johan Jaafar kepada situasi semasa di mana pasukan Polis DiRaja Malaysia sedang dengan gigih menyiasat beberapa pegawai Suruhanjaya Pencegahan Rasuan Malaysia (SPRM) yang terlibat dalam siasatan skandal wang RM2.6 bilion di dalam akaun YAB Perdana Menteri dan juga skandal 1MDB.

Sehingga hari ini kita semua maklum sudah tujuh orang pegawai penyiasat SPRM termasuk seorang Timbalan Pendakwa Raya SPRM disiasat atas dakwaan membocorkan maklumat. Lebih dari itu maklumat mengatakan mereka disiasat di bawah Seksyen 124 Kanun Keseksaan.

Seterusnya... | 2689 bytes more | comments? | Score: 0)
Telah dibaca 1345 kali

HUDUD - Perlu kebijaksanaan menentukan keutamaan

Approved by: paktam
Topik: Surat Pembaca
Oleh abuamar

" Dalam menjalani kehidupan ini,satu perkara yg mesti kita sedar dan ingat ialah TIDAK SEMUA PERKARA YG WAJIB ITU MAMPU KITA LAKSANAKAN. Kita mestilah bijak dalam menentukan yg mana satu yg mesti diutamakan dan yg mana pula yg terpaksa KIV.Perkara yg wajib, dan kita pula mampu melaksanakan nya,kita mestilah bersegera melaksanakannya. Manakala perkara yg juga wajib,TAPI kita belum mampu utk melaksanakan nya, MAKA KITA TERPAKSALAH KIV perkara tersebut."
Seterusnya... | 2567 bytes more | 2 comments | Score: 0)
Telah dibaca 428 kali

Nasihat buat Gerakan Harapan Baru

Approved by: paktam
Topik: Surat Pembaca
Oleh ISMAIL BQ

WAJARKAH tidak meletak jawatan jika ingin tinggalkan PAS dengan alasan kerusi dimenangi bersama dengan Pakatan Rakyat?
 
Jika begitu, mengapa sebelum ini wujud desakan mengeluarkan PAS daripada kerajaan Pulau Pinang dan Selangor sedangkan dua kerajaan negeri itu dimenangi dengan kerjasama PAS? Apabila PAS tidak mengendahkan desakan itu, mereka dituduh sebagai sayang jawatan.
 

Seterusnya... | 4674 bytes more | comments? | Score: 0)
Telah dibaca 979 kali

Woi…Apa Yang Teruk Sangat Sekarang???

Approved by: paktam
Topik: Surat Pembaca
Oleh IsaLinggi

"Sebenarnya memang malas sekali untuk aku bercakap tentang situasi semasa negara kita sekarang kerana apabila aku bercakap, maka darah tinggi aku pun naik dan akhirnya terbang lagi duit kerana bayaran kelinik.

Tapi lagi didiamkan, aku lihat semakin menjadi-jadi keadaannya. Sekarang aku dah tak tahan lagi dan aku nak bercakap.

"
Seterusnya... | 11987 bytes more | comments? | Score: 0)
Telah dibaca 1070 kali

PAS KINI

Approved by: paktam
Topik: Surat Pembaca
Oleh abuamar

"PAS KINI. sejak G18 di bersarakan oleh kumpulan ulamak drp kepimpinan PAS ,kini terasa sangat PAS KURANG MENYENGAT dalam isu2 negara . Jika sebelum ini PAS lantang memperjuangkan kesengsaraan rakyat akibat penindasan pemerintah, dan lantang mengkritik kebobrokkan dasar pemerintahan Negara, tapi kini PAS kelihatannya lebih senyap dan menyepi malah ada pemimpin utamanya yang berkata kurang bercakap itu baik "
Seterusnya... | 1764 bytes more | comments? | Score: 0)
Telah dibaca 1358 kali

Surat Terbuka Kepada Bukan Islam Yang Pernah Sokong PAS, Tapi Kini Membenci PAS

Approved by: paktam
Topik: Surat Pembaca
Oleh ramziredang

"Tuan tuan Semua,

 Sedih dan rindunya bila terkenang saat saat tuan tuan yang bukan Islam mesra dengan kami.  Kami juga terkenang kenangan indah ketika tuan tuan semua tanpa segan silu memakai baju berlambangkan PAS. Kami gembira sambil mengalir airmata bila melihat dari kalangan tuan tuan yang bukan islam, memanjat tiang untuk memasang bendera PAS. Saat itu terasa, antara anda dan kami sudah tidak ada lagi benteng yang memisahkan kita, kemesraan kita memang lahir dari lubuk hati yang paling ikhlas. Tetapi maafkan kami, tanpa kami sendiri duga, pemimpin kami sendiri yang merosakkan segalanya. Maafkan kami tuan

"
Seterusnya... | 6699 bytes more | comments? | Score: 0)
Telah dibaca 1357 kali

Parti baharu, belajarlah daripada sejarah

Approved by: paktam
Topik: Surat Pembaca

Oleh IRFAN ES

PARTI politik adalah sebuah organisasi ditubuhkan oleh sekumpulan individu bertujuan untuk mencapai matlamat yang sama, melalui kuasa politik.Bila bercakap matlamat yang sama (common goal), itulah yang dipanggil sebagai ideologi.

Itulah sifat parti-parti politik di Malaysia. UMNO, MCA dan MIC dengan ideologi kebangsaan. PAS dengan ideologi Islam. PKR dengan pandangan liberalisme sosial. DAP dengan konsep Malaysian Malaysia.

Seterusnya... | 2265 bytes more | comments? | Score: 0)
Telah dibaca 751 kali

Peringatan untuk Pegawai yang menerima ELAUN KERAIAN.

Approved by: paktam
Topik: Surat Pembaca

Oleh Salwa

Bagi Pegawai-pegawai kerajaan gred 43 keatas, mereka diperuntukan dengan elaun keraian yang merupakan sebahagian daripada pendapatan mereka.elaun keraian diberikan berdasarkan Pekeliling Perkhidmatan Awam di perenggan A2,lampiran G bil 1..

Imbuhan Tetap Keraian yang diberikan kepada pegawai dalam kumpulan Pengurusan dan Profesional merupakan elaun yang dibayar atas kadar tetap mengikut gred yang disandang.

 

Seterusnya... | 2096 bytes more | comments? | Score: 0)
Telah dibaca 1048 kali

Cerita Uncang guli.

Approved by: paktam
Topik: Surat Pembaca
Oleh abuamar

"Teringat kesah zaman kecik-kecik dulu. Antara hobi kami ialah main guli kaca. Guli tu biasanya disimpan dalam uncang kain.Yang kreatif,maka cantiklah uncang dia. Uncang teman termasuk yang agak cantik."
Seterusnya... | 4317 bytes more | comments? | Score: 0)
Telah dibaca 354 kali

September Ini PAS Bakal Pecah Dua Lagi

Approved by: tokdalang
Topik: Surat Pembaca
Oleh ramziredang

"September ini bakal menyaksikan tertubuhnya parti islam yang baru, yang membawa konsep 'Islam rahmatan lil 'alamin, rahmat kepada semua. Ianya berlainan sama sekali dengan PAS, yang 'rahmat hanya untuk ulama'. Kalau bukan ulama adalah sekular. Kalau bukan ulama, adalah sampah yang patut dibersihkan. Kalau bukan ulama, adalah barua DAP. Erdogan, nyamuk, bla bla bla."
Seterusnya... | 4710 bytes more | 1 comment | Score: 0)
Telah dibaca 1117 kali

Sudah-sudahlah politik, tumpu isu kebajikan demi rakyat

Approved by: paktam
Topik: Surat Pembaca
OLEH Saufi Arif

Dalam menelusuri kemelut politik di Malaysia yang semakin tidak seimbang, isu dalaman parti yang memuncak dengan ditambah pula dengan isu rombakan Kabinet yang rata-ratanya reaksi negatif daripada rakyat mengakibatkan isu rakyat kurang dinoktahkan dengan baik. 

Suasana politik seperti ini ditambah pula dengan pengumuman nilai mata wang ringgit jatuh kesan daripada suasana ekonomi yang tidak seimbang menambahkan lagi sengsara kos sara hidup rakyat dalam meneruskan kehidupan sebagai "rakyat marhaen".

Seterusnya... | 2831 bytes more | comments? | Score: 0)
Telah dibaca 264 kali

Umno sedang menuju kehancuran

Approved by: paktam
Topik: Surat Pembaca

Oleh Marwan Shukrimun

Saya baru sempat membelek laporan reshuffle kabinet Najib. Nampaknya Umno makin parah. Muhyidin, Gani Patail tak akan berdiam diri. Zahid Hamidi juga licik. Mahathir sedang mengatur plan terbaru. Ahmad Maslan bakal mengharukan keadaan. Keadaan tidak akan lebih tenteram dari dulu.

Umno sedang menuju kehancuran. Lalu apa tindakan kita terus melihat parti zalim ini benar-benar berkubur?

Seterusnya... | 1580 bytes more | comments? | Score: 0)
Telah dibaca 868 kali

Hudud Dan Halatuju PAS

Approved by: paktam
Topik: Surat Pembaca
Oleh abuamar

"HUDUD DAN HALATUJU PAS.
Tiada org Islam yg beriman yg menolak HUDUD,kerana hudud itu adalah ketetapan Allah dan wajib di imani dan dilaksanakan. Cuma terdapat perbedaan pendapat bagaimana HENDAK MELAKSANAKANNYA, "
Seterusnya... | 2837 bytes more | comments? | Score: 0)
Telah dibaca 476 kali

PELIKNYA PAS.

Approved by: paktam
Topik: Surat Pembaca
Oleh abuamar

"PAS sebagai sebuah gerakkan Islam,sepatutnya bergerak berdakwah secara hikmah dan bijaksana dan lemahlembut. – itulah yg diperintahkan ALLAH dan Rasul NYA. Tapi PAS sebaliknya lebih suka memakihamun dan menggunakan bahasa kasar spt barua, tolol,munafik,anjing,macai,jebon dan lain2. Cara dan Kaedah PAS ini menyebabkan masyarakat semakin menjauhi PAS dan Islam. Bila masyarakat menolak Islam,maka PAS lah yg mesti bertanggung jawab, sebab itu semua adalah angkara mereka."
Seterusnya... | 1619 bytes more | comments? | Score: 5)
Telah dibaca 737 kali

Al-Kesahnya 1MDB

Approved by: paktam
Topik: Surat Pembaca
Oleh abuamar

" Alkesahnya 1MDB Kesah 1MDB ni dah berlarutan agak lama. Umpama benang , kusut nya bukan makin terungkai,tapi semakin mengusut. Persoalan yg begitu mudah ,kenapa payah sangat nak menjelaskan nya?. ,Kenapa dibuka pula masalah2 baru spt siapa bocorkan rahsia, konspirasi nak jatuhkan PM ,dokumen tulin atau palsu, nak saman yg tak saman-saman .Rakyat semakin dan keliru."
Seterusnya... | 4125 bytes more | comments? | Score: 0)
Telah dibaca 1253 kali

Surat terbuka buat Mat Sabu, Harapan Baru

Approved by: paktam
Topik: Surat Pembaca

Oleh ONG OOI HENG

Saudara Mohamad  Sabu,

Terlebih dahulu, izinkan saya gunakan gelaran Mat Sabu untuk berinteraksi sepanjang surat terbuka ini.

Syabas dan tahniah saya ucapkan kepada saudara Mat Sabu dan pemimpin-pemimpin yang menjayakan pembentukan Gerakan Harapan Baru (GHB).

Seterusnya... | 7578 bytes more | comments? | Score: 0)
Telah dibaca 490 kali

Hide   Amaran Bala Allah Pertama, Bas Bawa Pemimpin PAS Terbakar

Approved by: paktam
Topik: Surat Pembaca
Oleh ramziredang

"Baru beberapa minggu lepas saya sudah menulis memberi amaran, PAS bakal ditimpa bala Allah swt kerana perangai buruk yang membawa fitnah kepada kemurniaan islam. Semalam bas yang membawa AJK chai PAS pusat, ustaz taliban telah terbakar hangus. Nasib baik tidak ada orang yang cedera dan sempat menyelamatkan diri. Kejadian berlaku di lebuhraya plus kilometer 264 berhampiran plaza tol seremban. Bas dikatakan dalam perjalanan ke majlis berbuka puasa bersama haji hadi."
Seterusnya... | 3906 bytes more | comments? | Hide | Score: 0)
Telah dibaca 1008 kali

Kaitan Rahsia Antara 1MDB Dan Parti Baru GHB

Approved by: paktam
Topik: Surat Pembaca
Oleh ramziredang

"Benarlah hidup kita ini penuh dengan rahsia tersirat. Mereka merancang, Allah swt merancang tetapi perancangan Allah swt mengatasi segala perancangan. Ada dua peristiwa besar yang melanda negara kita, iaitu rentetan rentetan 1MDB dan juga buhan parti Islam baru menggantikan PAS iaitu Gerakan Harapan Baru. Tanpa kita sedari keduanya ada kaitan rahsiarancangan penu."
Seterusnya... | 6698 bytes more | comments? | Score: 0)
Telah dibaca 694 kali

Dakwaan WSJ, mana suara agamawan?

Approved by: paktam
Topik: Surat Pembaca

Oleh MUHAMMAD WAFIUDDIN ROSLI

PERSATUAN Mahasiswa Islam Universiti Malaya (PMIUM) menggesa institusi agama supaya mengeluarkan kenyataan dan pendapat berhubung isu yang hangat diperkatakan terhadap YAB Datuk Seri Najib yang sedang menerajui kepimpinan negara ketika ini.

PMIUM merasakan golongan agamawan perlu menyatakan pendapat yang telah dibahaskan menerusi aspek perbahasan ilmiah yang digariskan oleh Islam.

Seterusnya... | 2121 bytes more | comments? | Score: 0)
Telah dibaca 772 kali

Jaringan Berita & Isu

 Harakahdaily
 TranungKite
 Detikdaily
 WartaUtara
 Selatan Online
 Malaysiakini
  Merdekareview
 Utusan Malaysia
 MStar Online
 The Malaysian Insider
 Malaysian Digest
 Suara Keadilan
 SiasahDaily
 Wasilah Online
 The Star Online
 Berita Harian
 Sinar Harian
 Buletin Online
 Utara Online
 Malaysia Today
 Harian Metro
 Bernama
 Kosmo
 Malay Mail
 The SunDaily
 Borneo Post Online
 Sabah Times
 New Straits Times
 MindaRakyat
 Beritasemasa.com
 Open Minda

Survey
Wajarkah larang guna rotan untuk mendidik ?

Ya
Tidak
Berkecuali/Tak kisah



Results
Polls

Votes: 162
Comments: 0
Video Terkini
test
No ratings
Views: 1519
Comments: 16
20-05-2014 11:54

Serang Calon Ibu
No ratings
Views: 1418
Comments: 1
20-05-2014 11:51

Media Semasa
Serang Ibu Calon

@ Detikdaily
Sketsa Semasa

Berita

BERSIH 4 tamat, semua selamat

Semangat peserta Bersih 4 berkobar pada jam terakhir perhimpunan

BERSIH 4: 12 ditahan di Melaka

Zahid beri amaran, pemimpin Bersih berdepan tindakan polis

'Tiada tempat untuk Tun Mahathir di Perhimpunan Agung UMNO'

Suasana Bersih 4.0

Kerajaan haramkan baju BERSIH 4

Portal media turut disekat jika promosi Bersih 4

Ahli Perkasa Bebas Sertai Bersih 4.0 - Ibrahim Ali

7 murid SK Pos Tohoi hilang di hutan sejak Ahad
Semua...
Kenyataan Akhbar

ProGuam Bersama Bersih 4.0 : Sediakan 80 Peguam

Di Mana Pertanggungjawaban Kerajaan ?

Ketua Polis Negara, kami faham perasaan anda

Krisis kepimpinan Najib

“Rombakan Kabinet: Bersama PAS Selamatkan Negara”

Kepada Allah saya berserah.

Undi Tidak Percaya Terhadap Dato Seri Najib Ke Arah Penubuhan Kerajaan Peralihan

Semua Pihak Perlu Bertenang , Elak Provokasi

Dukacita dan kesal atas sikap diskriminasi Felda

Rakyat diminta berwaspada dengan taktik mengalihkan pandangan daripada isu 1MDB
Semua...
Surat Pembaca

Melayu sudah cukup dibangsatkan perdana menteri

September Ini PAS Bakal Pecah Dua Lagi

Surat terbuka kepada Tan Sri Johan Jaafar, SPRM

Sudah-sudahlah politik, tumpu isu kebajikan demi rakyat

HUDUD - Perlu kebijaksanaan menentukan keutamaan

Umno sedang menuju kehancuran

Nasihat buat Gerakan Harapan Baru

Hudud Dan Halatuju PAS

Woi…Apa Yang Teruk Sangat Sekarang???

PELIKNYA PAS.
Semua...
Fokus Isu

Skandal pembelian hartanah Mara

FGV menyusuli 1MDB: Lagi Bencana Ekonomi - Bahagian 2.

FGV menyusuli 1MDB- bahagian 1

Rakyat lahirkan Pakatan, perlukah mandat baru?

Gesaan meletak jawatan: OK kepada Pak Lah tetapi tidak OK kepada Najib?

1MDB: Rompakan terdahsyat

1MDB ‘Frankenstein’ yang bakal musnahkan Najib

Apabila Khairy berleter seperti pembangkang

PRK Permatang Pauh: Laluan berliku

Akta rimba selepas tekanan ekonomi
Semua...
Artikel

Masih perlukah perjuangan?

Catatan Bersih 4: Kau tak mahu berada dalam lipatan sejarah?

Makna Bersih kepada kita semua rakyat Malaysia, sempena Hari Merdeka

Awat Yang Kalut Sangat Ni Tun M

Najib, ke mana duit kami pergi?

Bergeraklah Wahai Presiden..

Tips bila ditangkap di perhimpunan aman melalui pengalaman.

Apa salahnya beri peluang kepada rakyat untuk berhimpun

Mahasiswa dan "mahapenghutang"?

Matlamat singkir Najib satukan rakyat...

Occupy Parlimen: Adakah mahasiswa bersalah?

JINGGA 13 menyeru seluruh rakyat jiwa Merdeka turun BERSIH 4

Why did Najib use the word ‘bangsat’?

Mengisi makna kemerdekaan

Mahasiswa boleh berfikir sendiri
Semua...
Catatan Menara

Nuzul al-Quran, puasa Ramadan eratkan hubungan kaum

Lawan GST, jihad bersanad daripada Tok Janggut?

PBAKL hanya berkaitan duit, bukan kebenaran

Makna ‘pesta’ dan kerosakan Umno dengannya

Benggali dahulu bukanlah Bangla yang sekarang

Rambut, satu tinjauan ringkas ke atas sastera Melayu Islam

Budaya K-Pop dan kesesatan Barat berpisah tiada

Bagaimana menghasut rakyat menyintai budaya perlawanan?

Wacana al-Fasad: Umno Apco merosakkan ilmu dan sistem nilai

Akhbar, majalah siswa asas kebangkitan kuasa pelajar
Semua...
Umum

Jentera PAS Kedah siap sedia hadapi pilihan raya

Abaikan GHB, bangunkan Jemaah – Ustaz Nasrudin

'Saya terima apa jua ketentuan'

Kemelut PR semakin meruncing

"Saya kecewa ketirisan meningkat"

Masa Untuk Melakukan Lonjakan

Menang atau kalah, dua-dua pun boleh terus khidmat

Bimbang 'cai undi' musnahkan parti

Hudud bagi impak ketegasan Pas

Visi Tuan Ibrahim: PAS sensitif isu rakyat
Semua...

  Ahmad Lutfi Othman
  Azizi Abdullah
  Abdul Kadir Jasin
  Mahaguru58
  Merah Tinta
  Amdang 81
  Ibnu Hasyim
  Cucu Mat Kilau
  Tun Dr Mahathir
  Rockys Bru
  Screenshots
  Cikgu Nuri’s Online
  Attakiri
  Abu Ayysah
  Suhaimi Taib
  Redhuan D. Oon
  Lagenda Buta
  Orang Klawang
  Tok Pijat
  Zahid Yusof
  Taranama
  Pemuda BukitKatil
  Kedahlenie..!!
  Dr Fikrah
  Putera Batu
  Addin
  Budu Online

  ...penarik beca
  Roslan SMS Corner
  Amin Iskandar
  A L- H U S S E Y N
  Ketua Perusuh
  Kuda Kepang
  Kickdefella
  Kuda Ranggi
  Putera Maya
  Lanh14
  Wan Nordin Yaacob
  Khalid samad
  Jed Yoong
  Dr. Hj. Hamirdin
  Malaysia Waves
  Sofi Wahab
  Telahan Politik
  Boneka, Penyu, SPR
  Jamaludin Md Isa
  Helang Jagat
  Meli Kapak Jangak
  Hishamuddin Rais

  Tun Telanai
  Faisal Tehrani
  Ibrahim Baba
  Fudzail
  Drs Idham Lim
  Ust Nasrudin
  Zaharuddin.Net
  Al-Bakistani
  SaifulIslam.Com
  Dr. Mohd Asri
  sya~reformis
  al-Kerohi
  Aduka Taruna
  Nik Abdul Nik Aziz
  jahilGoBlog
  Edyesdotcom
  Bulan Penuh 2012
  Rosli Salem
  Che Kamala
  Rusli Islam
  klpost.com
  Jiwo Kelete
  Cenangau
  Pemuda Wilayah
  Lilahi taala
  Kalam Perantau
  Tempe Goreng
  Sokong PR
  Janggut
  Tarmizi Mohd Jam
  Kopitiam Bang Nan
  Pink Turtle
  Perisik Rakyat
  Siasahdaily
  Pahang daily
  Sabahdaily
  Kampus Negara
  Al Banjari
  Bumi Perak
  Zabidi Morad
  Ahmad Fadhil
  Eddie Putra
  Amirulreza
  Rozmal Malakan
  Republik kata
  Go Malaysia
  Ahli Parlimen PAS
  A.M.K.N.S.
  Ust Idris Ahmad
  Mummy Rokiah
  Greenboc
  Lagi....
* Tidak mengikut susunan keutamaan
design by ethaidesign.com